بخشنده به افزایش سه هزار اثر نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: امیدواریم جشنواره نوجوان سالم سبب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه شود.
کد خبر: ۹۰۰۶۲۰۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس اداره مراقبت برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش مازندران از ارسال ۱۵ هزار اثر به جشنواره نوجوان سالم در استان خبر داد.

 علی بخشنده در اختتامیه هفتمین جشنواره نوجوان سالم که در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد بابیان اینکه این جشنواره در سال گذشته به میزبانی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: در این جشنواره ۱۵هزار اثر  در سطح استان ارسال شد که ۲۰۰ اثر  برگزیده استانی شدند.

وی به افزایش سه هزار اثر نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: امیدواریم جشنواره نوجوان سالم سبب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه  شود.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش مازندران یکی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره را ترویج زندگی سالم دانست و عنوان کرد: همه افراد جامعه به دنبال داشتن زندگی سالم هستند و فردی دوست ندارد که خود و خانواده اش دچار آسیب شود.

وی به ظرفیت مدارس و آموزش و پرورش در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: همه فعالیت های ما باید از آموزش و پرورش آغاز شود و امیدواریم مسوولان نیز برای داشتن جامعه ای سالم و توانمند توجه ویژه ای به این حوزه داشته باشند.

بخشنده افزود: زمانی جامعه ای توانمند و توسعه یافته خواهیم داشت که آموزش و پرورشی سالم و توانمند داشته باشیم.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش مازندران دانش آموزان را آینده سازان کشور دانست و ادامه داد: هر چه دانش آموزان توانمند تر باشند آینده کشور تضمین شده است.

وی تاکید کرد: اگر  آموزش های مناسب به نسل نوجوان داده نشود ما به عنوان بازنشستگان و سالمندان آینده متضرر می شویم.

بخشنده با بیان اینکه اولویت اصلی ما در آموزش و پرورش پیشگیری است، گفت: هدف ما در آموزش و پرورش آموزش مهارت های زندگی است زیرا با آموختن مهارت نه گفتن می توان از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها