مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

آئین استقبال از ماه مبارک رمضان در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: آئین استقبال از ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۶۲۰۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

آئین استقبال از ماه مبارک رمضان در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدناصر اسحاقی در جلسه برنامه‌ریزی برای استقبال از ماه مبارک رمضان در اردبیل اظهار داشت: کمتر از چهل روز به ماه مبارک رمضان مانده که باید تلاش کنیم تا آغاز این ماه مبارک فضایی معنوی را در سطح استان فراهم آورده و برنامه‌های کیفی و مناسبی برای اجرا در این ماه تدارک دیده شود.

وی بیان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه فرصت‌هاست فرصتی که خداوند در اختیار انسان‌ها قرار داده است تا خود را به معنویات الهی نزدیک سازند و به همین دلیل باید تمامی راهکارها و تدابیر آماده‌سازی فضای معنوی شهر برای اسقبال از ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: تاثیرگذاری تمامی دستگاه‌های اجرایی برای برنامه‌ریزی ماه مبارک رمضان دارای اهمیت است و به ویژه شهرداری و صدا و سیما از تأثیرگذاری خاصی برخوردار هستند و باید تمهیدات لازم و کافی را برای استقبال از ماه مبارک رمضان داشته باشند.

اسحاقی تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی برای پیشوازی و استقبال از ماه مبارک رمضان در استان تدارک دیده شده که به منظور ترویج ارزش‌های این ماه مبارک در بین مردم و انس و نزدیکی آنها با مفاهیم دینی و قرآنی در استان برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا فضایی فراهم شود تا مردم استان بتوانند هر چه بیشتر از برکات و فیوضات این ماه مبارک بهره ببرند.

وی از برگزاری برنامه‌های مختلف قرائت قرآن کریم در این ماه مبارک خبر داد و گفت:‌ اجرای برنامه‌های دینی و مذهبی از مهمترین رسالت‌های این نهاد بوده و بر همین اساس نشر و گسترش آموزه‌های دینی و قرآنی به ویژه در ماه مبارک رمضان با جدیت در استان پیگیری می‌شود.

ارسال نظرات