بر اساس اعلام مدیرکل هواشناسی استان اردبیل: با ورود سامانه ناپایدار بارش باران در برخی از نقاط استان اردبیل دور از انتظار نخواهد بود.
کد خبر: ۹۰۰۶۲۱۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی ‌دولتی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی از احتمال وقوع بارش‌های رگباری در طی امروز و فردا خبر می‌دهد.

وی افزود: با جنوبی شدن جریان هوا علاوه بر افزایش چند درجه‌ای دما با ورود سامانه ناپایداری نیز همراه خواهیم شد که منجر به بارش نزولات آسمانی در برخی از نقاط استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به پیش‌بینی وضعیت هوای استان طی امروز پرداخت و گفت: آسمانی نیمه‌ابری تا ابری برای استان پیش‌بینی شده که در ساعات بعد از ظهر همراه با احتمال بارش و رگبار و رعد و برق خواهد بود.

دولتی مهر یادآور شد: با ورود سامانه ناپایدار آسمان استان ابری شده و از بعد از ظهر پنجشنبه تا ظهر شنبه در مناطق مرکزی و جنوبی اردبیل بارش باران به صورت رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

دولتی‌مهر ادامه داد: از روز شنبه تا اواسط هفته آینده علاوه بر کاهش محسوس دما در برحی از مناطق بارش باران و مه‌آلود شدن هوا دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: طی فردا نیز آسمان استان غالبا ابری همراه با وزش باد خواهد بود که در برخی از مناطق بارش باران نیز پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات