فرمانده سپاه آذرشهر در جمع راویان سپاه آذرشهر، با اشاره به احساس تکلیف رزمندگان دوران دفاع مقدس، گفت: بازگویی خاطرات دفاع مقدس سرمایه ای بس عظیم و ارزشمند است که برگرفته از استراتژی هیهات من الذله و باور عاشورایی بوده که بازگو کننده اعتقاد قلبی راویان است.
کد خبر: ۹۰۰۶۲۱۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدرضا پورزینال خطاب به راویان اظهارداشت: شما در هشت سال جنگ تحمیلی دینتان را به اسلام و انقلاب ادا کرده اید، شما همراه با شهدا زندگی کرده اید و اکنون نیز سنگر را خالی نگذاشته اید و با احساس تکلیف به باز مهندسی و بازگویی تاریخ درخشان دفاع مقدس می پردازید.

وی یاآور شد: بار مسئولیت ما نسبت به شهدا آنقدر سنگین است که تا پایان عمر این مسئولیت بر دوشمان سنگینی می کند.

پورزینال با بیان اینکه در قرن 21 بزرگترین هجمه و راهبرد دشمن قدرت نرم است که جایگزین کشتار مستقیم و هزینه های بزرگ شده است؛ اضافه کرد: مبانی هجمه نرم دشمن به ترویج و گسترش باورهای منحط غربی سوق یافته است.

بازگویی خاطرات دفاع مقدس؛ استراتژی هیهات من الذله

پورزینال بیان کرد: تضعیف و جابجایی ایمان در بحث ساختار عملیات دشمن تا جایی پیش رفته که نه تنها باورهای غلط ضد دینی و ضد اسلامی را جایگزین باورهای ناب اسلامی کرده بلکه آن را به عنوان یک مطالبه در جامعه تبدیل کرده است.

فرمانده سپاه آذرشهر ادامه داد: این هجمه ها و برنامه ریزی ها تصادفی و دفعتی نیست بلکه ادامه دارد تا جایی که انسان ارزش خود را نداند ولی تنها عاملی که در این ماوقع مستحکم و پابرجاست، قرارگاه دیروز مهدی باکری ها و قرارگاه امروز زینبیون است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها