خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تاریخ هیچگاه بمباران شیمیایی سردشت را فراموش نخواهد کرد، گفت: سردشت با حماسه ها، اقتدار، عزت و تسلیم نشدن در برابر زیاده خواهی دشمنان جایگاهی ارزشمند و تلاشگر را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۹۰۰۶۲۳۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در دیدار صمیمی با کارکنان سپاه سردشت که در حسینیه این سپاه برگزار شد توفیق خدمتگزاری در سردشت را از الطاف الهی برشمرد و گفت: بعضی مواقع در عملکردها، گفتارها، و سلوک طریقت زندگیمان نسبت به نعمتهایی که بر ما وارد شده و غرق در آن امیال می شویم بی توجه هستیم.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی اظهار کرد: سردشت در عرصه های مختلف تاریخی همواره یکی از مظاهر اقتدار، صلابت، امنیت، فداکاری و ایثار هم در بین رزمندگان مهاجر و رزمندگان انصار به علت داشتن روحیه محبت و اعتقاد پذیری به دین اسلام و ولایت پذیری مردم این شهرستان بوده است.

وی افزود: دفاع از خاک و ناموس این سرزمین و بالندگی به آن در برابر دشمنان وابسته به خارج و ضد انقلاب یکی از شاخصه های شهرت مردم این شهرستان در اذهان عمومی جهانیان بوده است.

وی خصایص یک رزمنده اسلامی را داشتن تقوا، معرفت درونی و چند وجهی بودن عنوان کرد و گفت: جنگ هشت ساله دفاع مقدس اثبات کرد که اعتقاد به ولایت پذیری، معنویت و بصیرت افزایی درونی زمانی که با روحیه شهادت طلبی و شجاعت پذیری ادغام شود قدرتی بی پایان را دربرمی گیرد که این خصایص علاوه بر داشتن آموزش های سلاحی و تجهیزاتی هستند.

سردار پاسدار شهسواری تبعیت کامل و اطاعت لازم از فرمانده را از ضروریات رزمندگی دانست و تصریح کرد: این موضوع یکی از سنت های حسنه پیامبر اکرم (ص) بوده که به انجام آن تاکید شده است و همچنین رعایت سلسله مراتبی باید برابر مقررات ابلاغی همراه با همان مولفه ها سرلوحه رفتار سازمانی قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: از اهداف سرنگونی رژیم طاغوت تغییر نگاه اشرافیت و تقویت روحیه با هم بودن در مسیر رفع مشکلات بود همچنانکه امروزه در حوزه بسیج و سپاه در این راه حرکت می کنیم.

به گفته وی، ماموریت سپاه “با مردم و برای مردم بودن است” و هیچیک از ما حق رنجاندن این مردم را نداریم همچنانکه این مردم انقلابی علیرغم تمامی مشکلات مادی و فقر، هر جا که مقام معظم رهبری امر فرمودند با جان و دل به صحنه آمدند و در واقع مایوس کننده دشمنان داخلی و خارجی و ایادی وابسته به استکبار بودند.

فرمانده سپاه استان همچنین با تسلیت سالروز شهادت امیر سرافراز سپاه اسلام شهید صیاد شیرازی، گفت: این شهید والامقام یکی از اسوه های شایسته شهرت به واسطه نفوذ معنوی در قلوب رزمندگان و ملت شریف ایران بود.

وی افزود: محب قلوب شدن این شهید، نه به واسطه رزم در میادین صحنه های سخت جنگ بلکه، از آن مهم تر ولایت پذیری، ایمان و اعتقادش بود.

ارسال نظرات