خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ثارالله (ع) شیراز با اشاره به نامگذاری سال بر این نکته تأکید کرد که بسیج در حمایت کالای داخل و مبارزه با قاچاق کالا مصمم بوده و برنامه‌های مهمی پیش‌بینی کرده است.
کد خبر: ۹۰۰۶۲۴۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله(ع) شیراز، نشست تعاملی موسی زارعی، فرمانده این ناحیه از سپاه، القاصی، فرمانده نیروی انتظامی شیراز و بنایی، مسئول سیج اصناف سپاه فجر پیرامون حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا برگزار شد.

زارعی در این نشست با بیان اینکه گستره بسیج در اقشار و اصناف مختلف دارای کارکردهای مختلفی است و امسال بسیج اصناف در محقق شدن شعار سال وظیفه دارد، گفت: امسال در حمایت از کالای ایرانی در راستای مبارزه با پدیده قاچاق و حمایت از کالای ایرانی توسط بسیج اصناف در شهر شیراز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده تا این مهم دنبال شود.

وی با بیان اینكه بسیج و ناجا همواره در مأموریت‌های مختلف برای بالا بردن امنیت جامعه تلاش می‌کنند، افزود: برخی از موضوعات امنیتی توسط بسیج شناسایی که با همکاری نیروی انتظامی دنبال می‌شود .

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز افزود: بسیاری از کارگاه‌ها و کسبه‌های ما در شیراز نیمه تعطیل و بعضاً راکت شدند و نامگذاری امسال به این واسطه است که همه دست به دست هم بدهیم و از کالای ایرانی حمایت و از ورود کالای بی رویه و قاچاق جلوگیری شود و اشتغال‌زایی دستور کار قرار گیرد تا مردم امیدوار کنیم .

وی با انتقاد از اینکه چه طور جوانان ما در مباحث علمی و هسته‌ای خط شکن هستند و نیروهای مسلح در مباحث دفاعی و موشکی سرآمد هستند، اما نمی‌توانیم یک کالای با کیفیت تولید کنیم، گفت: علی‌رغم داشتن پتانسیل‌های فراوان بعضاً اجناس بنجل وارداتی بازار ما را تسخیر کرده و عمده مراکز تولیدی و کارگاه‌های ما را به تعطیلی کشانده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها