خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

خبرنگاران باید مایه وحدت و پیشرفت باشند

فرماندار نهاوند در ادامه با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید مایه وحدت و پیشرفت باشند، گفت: خبرنگاران می‌توانند با انعکاس و پیگیری مثبت خود نسبت به مشکلات شهرستان در ایجاد وحدت در شهرستان نیز موفق باشند.
کد خبر: ۹۰۰۶۲۸۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

خبرنگاران باید مایه وحدت و پیشرفت باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در نشست صمیمی با خبرنگاران شهرستان نهاوند اظهار داشت: مشارکت بیشتر و مستمر اصحاب رسانه بومی در مراسم‌های مختلف و معرفی ظرفیت‌های شهرستان می‌تواند در رشد و توسعه همه جانبه شهرستان کمک شایانی کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید مایه وحدت و پیشرفت باشند، گفت: خبرنگاران می‌توانند با انعکاس و پیگیری مثبت خود نسبت به مشکلات شهرستان در ایجاد وحدت در شهرستان نیز موفق باشند.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: نقدهای منصفانه شما می‌تواند سبب رفع نقایص و کمبودهای شهرستان شود و این نقدها علاوه بر حل مسائل و مشکلات شهرستان در آبادانی منطقه تاثیرگذار است.

وی همچنین از خبرنگاران خواست از غرض ورزی شخصی اجتناب کرده و تمام فکر و ذهن خود را به مردم معطوف کنند چراکه به عنوان نماینده افکار عمومی وظیفه خاصی دارند.

حمیدوند گفت: خوشبختانه نهاوند ظرفیت‌های زیادی برای معرفی به دیگران دارد و شما خبرنگاران باید این وظیفه بزرگ را با قلم‌های خود به نحو مطلوب انجام دهید.

در ادامه خبرنگاران به بیان مسائل و مشکلات شهرستان پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار