فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد گفت: فیلم سینمایی به وقت شام روایتی زیبا و مختصر از مجاهدت ها، رشادت‌ها و تلاش مدافعان حرم در قاب نمایشی سینما است.
کد خبر: ۹۰۰۶۲۸۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد در مراسم اکران فیلم «به وقت شام»  ویژه خانواده کارکنان سپاه ناحیه حر مشهد، با بیان اینکه فیلم سینمایی به وقت شام جدیدترین اثر فیلم ساز ارزشی و انقلابی کشور، ابراهیم حاتمی کیا است گفت: این فیلم سینمایی روایتی زیبا و مختصر از مجاهدت ها، رشادت‌ها و تلاش مدافعان حرم در قاب نمایشی سینما است.

سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اگر شهدای مدافع حرم نبودند در مرز‌های کشور جنگ با داعش صورت می‌گرفت عنوان کرد: این فیلم سینمایی به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد و با تماشای این اثر به خوبی ارزش کار مدافعان حرم و از خودگذشتگی ان‌ها را می‌توان درک کرد.

در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه خانواده پایوران و به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه حر ۲۵۰ نفر از پایوران این ناحیه به همراه خانواده محترمشان در یکی از سینما‌های مشهد به تماشای این فیلم سینمایی دعوت شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها