فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه حر مشهد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه حر مشهد تاکید کرد: تحقق شعار سال نیازمند یک کار تیمی و جهادی که ملت و دولت باید با هم پای کار بیایند.
کد خبر: ۹۰۰۶۲۹۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه در جمع فرماندهان، مدیران و پایوران سپاه ناحیه حر مشهد اظهار کرد: در سال ۹۷ مباحثی از جمله ولایت پذیری، رعایت نظم و انضباط و فرهنگ سازی در برنامه‌های کاری فرماندهان و مدیران از مهم‌ترین مباحث و موضوعاتی می‌باشد که در این جلسه مورد تحلیل قرار گرفت.

وی همچنین تاکید کرد: فرماندهان و مدیران توجه ویژه به شعار سال و اقتصاد مقاومتی داشته باشند و جهت تحقق این شعار باید به صورت تیمی و جهادی حرکت کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید ویژه‌ای بر حمایت از کالای ایرانی و همچنین اقتصاد مقاومتی دارند و همه باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

 زراعتخواه همچنین با اشاره به نام گذاری سال ۹۷ توسط مقام معظم رهبری مبنی بر مصرف کالای ایرانی، ضمن تاکید بر حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: به هیچ عنوان هیچگونه کالای خارجی اعم از کالای سرمایه‌ای و مصرفی نباید توسط فرماندهان و مدیران مورد خریداری قرار گیرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: خانواده محترم پایوران و بسیجیان نیز با تاسی به شعار سال ضمن تلاش در جهت فرهنگ‌سازی، از خرید هر گونه کالای خارجی ممانعت به عمل آورند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها