معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جمع هنرمندان بسیجی استان در خانه فرهنگ تبریز، گفت: امروز به برکت خون شهدا و تفکر انقلابی، گفتمان برتر دنیا گفتمان انقلاب است که هنرمندان رسالت دارند آن را ترویج و گسترش دهند.
کد خبر: ۹۰۰۶۳۰۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده افزود: امروز گفتمان مقاومت در جامعه زبانزد همه مردم است که قدردان شهدا هستند و این مهم باید در آثار هنرمندان خلق و دیده شود.

وی تربیت هنرمندان متعهد و کادرسازی را از دیگر وظایف هنرمندان بسیجی برای خلق آثار هنری ارزشمند دانست تا آثارشان چون آثار شهید آوینی در دنیا ماندگار شود و تاکید کرد: تعهد نخستین ویژگی هنر انقلاب است و افرادی که دارای این ویژگی هستند ارزش ها را در جامعه نهادینه می کنند.

گلمحمدزاده با اشاره به تاثیرگذاری هنر و هنرمندان در جامعه، از هنرمندان بسیجی خواست به عنوان هنرمند متعهد برای دیگر هنرمندان و افراد علاقه مند به این حوزه الگو باشند.

امروز گفتمان برتر دنیا گفتمان انقلاب و مقاومت است

وی ایجاد وحدت در جامعه و بین مردم را از دیگر وظایف بسیجیان هنرمند برشمرد و اظهارداشت: مبادا آثار هنرمندان بسیجی از این ویژگی برخوردار نباشد چراکه در این صورت دشمن نفوذ می کند و باید مراقب بود که هنر مهم ترین رخنه برای نفوذ دشمن در حوزه فرهنگ و اقتصاد است.

گلمحمدزاده پرداخت هنری برای افزایش آگاهی جامعه را از دیگر وظایف هنرمندان خواند که دژ محکمی را در برابر دشمن ایجاد می کند، کاری که شاید ساعت ها نشست های بصیرت افزایی نتواند بکند.

شب گذشته همایش هنرمندان بسیجی آذربایجان شرقی در خانه فرهنگ تبریز برگزار و در آن از خانواده شهدای مدافع حرم، شهدای هنرمند و بسیجیان هنرمند فعال استان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها