فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کوهبنان گفت: بنیاد تعاون بسیج وارد موضوع ساخت و ساز بر اساس استاندارد و رعایت الگوهای مصرف در شهر زلزله‌زده کوهبنان شده تا شاهد ساخت شهری مقاوم باشیم.
کد خبر: ۹۰۰۶۳۱۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، عباس زاهدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در بحث بازسازی منازل آسیب دیده بر اثر زلزله آمادگی پیمانکاری منازل و کمک‌های بلاعوض به این منازل در حدود 5 میلیون تومان به 200 نفر را داریم که نیازمندان،خانواده‌های شهدا، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی مد نظر هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد تعاون بسیج وارد قضیه ساخت و ساز بر اساس استاندارد و رعایت الگوهای مصرف شده تا شاهد شهری مقاوم باشیم، خاطرنشان کرد: در بحث اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی روستای جور به‌عنوان پایلوت قرار گرفته که به‌صوریت فوریت حدود 300 میلیون تومان به 40 نفر پرداخت خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تاکید کرد: باید تلاش شود که کوهبنان شهری مهاجرپذیر شود که معادن ظرفیت ویژه منطقه هستند و در صورت واگذاری معادن تعطیل شده با نوسازی و بازسازی برخی مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

زاهدی بیان داشت: با حضور دو سرمایه‌گذار زمینه برای اشتغالزایی در شهرستان رقم خورده که این مهم می‌تواند در راستای راه‌اندازی معادن مورد نظر قرار گیرد.

وی گفت: در راستای تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی باید ظرفیت‌های ناشناخته شهرستان شناسایی و احیا شوند و موانع پر از پیچ و خم اداری برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی خانگی و کوچک کاهش یابند.

ارسال نظرات