کارگردان فیلم «به وقت شام» با اشاره به مظلومیت مدافعین حرم و آرامش امروز ایران اسلامی، گفت: با ساخت این فیلم تلاش کردم ماهیت خطرناک داعش را نشان دهم.
کد خبر: ۹۰۰۶۳۴۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابراهیم حاتمی‌کیا امشب در حاشیه اکران فیلم به‌وقت شام در یزد با اشاره به بیش از 3 دهه فعالیت خود در عرصه فیلم‌سازی اظهار کرد: در طول این سال‌ها همواره تلاش کردم تا گوشه‌ای از تاریخ پرافتخار این کشور اسلامی و رشادت‌های مردم را به تصویر بکشم، امیدوارم این فعالیت‌ها و اقدامات در پل صراط دست من را بگیرد.

وی با بیان اینکه با ساخت این فیلم تلاش کردم تا گوشه‌ای از مظلومیت‌ها و رشادت‌های شهدای مدافع حرم را به تصویر بکشم، بیان کرد: برخلاف هشت سال دفاع مقدس این رشادت‌ها و حماسه مظلوم مانده است.

کارگردان فیلم به وقت شام با اشاره به پیچیدگی بحث حضور ایران در جنگ سوریه و عراق، به حضور خود در برخی مناطق جنگی سوریه اشاره کرد و افزود: تصویر ویرانه‌ها و اتفاقات شهرهای جنگ‌زده سوریه بسیار وحشتناک است، اگر مدافعان حرم نبودند، این ویرانی‌ها و خرابی‌ها وحشتناک را در ایران می‌دیدم.

حاتمی‌کیا با تأکید بر اینکه با ساخت این فیلم می‌خواستم کسانی که نسبت به داعش شناخت ندارند، نسبت به حقیقت این گروه تروریستی آشنایی پیدا کنند، تصریح کرد: جنایت‌های این گروه تروریستی بسیار فجیع‌تر از آن است که بتوان به‌وضوح به تصویر کشید.

این کارگردان مطرح کشور با بیان اینکه برای هر کارگردانی مهم است که مخاطبان، استقبال پرشوری از اثرش داشته باشند، به بازخوردها مطلوب فراوان و استقبال عموم از به‌وقت شام اشاره کرد و افزود: حضور پرشور مردم و بازخوردهای مناسبی که دریافت کردم دلگرم‌کننده بود و برای من بسیار ارزشمند است.

گفتنی است در این برنامه از ابراهیم حاتمی‌کیا به‌ پاس تلاش در راستای ترویج هنر انقلابی و ساخت آثار فاخر و ارزشی، از سوی فعالین فرهنگی جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان یزد، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان و شهرداری یزد تجلیل شد.

ارسال نظرات