امام جمعه شاهرود گفت:برای حفظ حریم خصوصی مردم و نیز امنیت کشور باید از پیام رسان های داخلی حمایت شود تا خانواده ها نیز بتوانند به راحتی فعالیت فرزندانشان در آنها را بر بتابند.
کد خبر: ۹۰۰۶۳۷۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهزود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای مدرسه قلعه، ضمن اشاره به سوء استفاده دشمنان از شبکه‌های مجازی و پیام رسان‌های خارجی، تاکید کرد: دشمنان از این شبکه‌ها بیشترین استفاده را می‌کنند تا دشمنی هایشان را نسبت به جامعه ایران اسلامی و هویت مسلمان کشور‌های منطقه ایراد کنند لیکن باید در برابر آن‌ها هوشیار بود.
وی افزود: شبکه‌های اجتماعی خارجی خسارت‌هایی را به کشور وارد کرده اند و این امر قابل پذیرش نیست بنابراین برای حفظ حریم خصوصی مردم و نیز امنیت کشور باید از پیام رسان‌های داخلی حمایت شود تا خانواده‌ها نیز بتوانند به راحتی فعالیت فرزندانشان در آن‌ها را بر بتابند.
امام جمعه شاهرود ضمن اشاره به ضرورت هوشیاری خانواده‌ها در برابر توطئه‌های شوم دشمنان، گفت: دشمن نسل جوان و هویت مسلمانان را نشانه گرفته است لیکن باید در این زمینه هوشیاری بیشتری به خرج داد تا توطئه‌های آن‌ها خنثی شود.
امینی در دیگر بخش سخنان خود به نوسانات ارز نیز اشاره کرد و گفت: برای کشور مقتدری مانند ایران جالب نیست که کسی یا گروهی از داخل یا خارج مشکلات اقتصادی این چنینی را به وجود آورند لیکن باید به فکر عزم ملی در راستای رفع مشکلات اقتصادی بود همچنین دولت باید سیاست‌های ارزی بهتری را در پیش بگیرد.
وی افزود: نوسانات ارز و شدت آن به برخی از مردم که نیاز شدید به کالا‌های خارجی دارند، مانند بیماران که نمونه داروهایشان در داخل ساخته نمی‌شود، یا تولید کنندگان و دانشجویان و ... خساراتی وارد می‌کند که باید به دنبال رفع آن بود.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن مصوبه ارز، تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از مصوبه دولت برای ساماندهی ارز حمایت کنند.
امینی در ادامه روز ارتش را نیز گرامی داشت و گفت: اقتدار ارتش قهرمان ایران اسلامی در کنار سپاه، بسیج و دیگر نیرو‌های مسلح امروز از این کشور یک ابر قدرت در عرصه بین المللی ساخته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها