خبرهای داغ:
امام جمعه شهر شربیان:

خرید کالای ایرانی خدمت به نظام و جوانان است

امام جمعه شهر شربیان در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اهمیت حمایت از کالای ایرانی، گفت: خرید کالای ایرانی کمک به نظام و کشور و خدمت به جوانان است ولی خرید کالای خارجی که مشابه آن در داخل کشور تولید می شود خیانت به نظام و کشور و جوانان است.
کد خبر: ۹۰۰۶۳۷۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری در ادامه اظهارداشت: آمریکا در منطقه به دنبال منافع خود است و می خواهد در سوریه کسی را جایگزین بشار اسد رئیس جمهور سوریه بکند که دست نشانده خود باشد ولی این کار شدنی نیست و هر روز به بهانه های مختلف مردم مظلوم را در منطقه آزار و اذیت می کند و این را بداند هیچ غلطی نمی تواند بکند .

وی افزود: عمر فرزند نامشروع امریکا یعنی اسرائیل نزدیک است و آمریکا دیگر هیچ اقتداری را برای خود حفظ نکرده است و می خواهد در منطقه قلدری کند و منطقه را تهدید کند و با یک هشدار از سوی مسئولین کشور و کشور روسیه عقب نشینی کرد واین را بداند در مقابل ایران عددی نیست که بخواهد عرض اندام و زورگویی کند .

وی در ادامه به دیدار جمعی از مسئولان و مدیران نظام با مقام معظم رهبری به خاطر دیدار نوروزی اشاره و بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در این دیدار فرمودند متصدیان کار در دستگاه های دولتی و قضایی مراقبت کنند تا حریم داخلی زندگی مردم و اسرار آن ها محفوظ بماند و تعرض به امنیت و حریم مردم در پیام رسان های داخلی حرام شرعی است .

خطیب نماز جمعه شربیان همچنین به دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح اشاره و اظهار کرد: علت افزایش حملات دشمنان احساس خطر آنان از قدرت فزاینده ایران است و به رغم تمام توطئه ها وبه کوری چشم دشمنان قدرت نظام اسلامی روز به روز افزایش خواهد یافت .

امام جمعه شربیان به روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی اشاره کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی یکی از قوای مهم و قدرتمند نظامی کشور است و این نیروی مقتدر نقش و جایگاه والا و با اهمیتی را در اقتدار و پیروزی نظام اسلامی از همان ماه های آغازین پیروزی انقلاب برعهده داشته است.

حجت الاسلام منصوری در ادامه عید مبعث را تبریک گفت و اضافه کرد: هدف از مبعث انبیا تربیت انسان است، سعی و تلاش انبیا در همه قرن ها تربیت این موجود است موجودی که عصاره همه مخلوقات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها