خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س)سمنان:

مسئولین رعایت کنند!

فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س)سمنان با اشاره بر اهمیت تحقق شعار سال ۹۷گفت: مسئولین باید از خود شروع کنند و حذف استفاده از کالای خارجی را رعایت کنند
کد خبر: ۹۰۰۶۳۷۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
سمیه دیابی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمنان ضمن گرامیداشت سال حمایت از کالای ایرانی بیان کرد: هدف رهبرمعظم انقلاب از نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی حل شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و ایجاداشتغال می باشد.
فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س) ادامه داد: تحقق شعار امسال در جامعه می تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه را حل کند و آسیب های اجتماعی جامعه را به حداقل برساند.
دیابی خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه ی بسیجیان و آحادمردم در این راستا تبیین، گسترش و نشر گفتمان و اهداف رهبر معظم انقلاب است؛ مردم باید برای عملی شدن استفاده از کالای ایرانی توجیه شوند.
فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س)تصریح کرد: بسیج در تمام زمینه ها فعال است و با خدمت رسانی مطلوب به مردم و کمک به دولت در زمینه طرح های اقتصادی و مقاومتی گام های موثری برمی دارد.
وی ادامه داد: یکی از راه های تشویق مردم به استفاده از کالای ایرانی و داخلی استفاده از راهکارهای فرهنگی و برگزاری جشنواره هایی با هدف حمایت از تولید داخلی است؛ همچنین حذف تبلیغ های محصولات خارجی از صدا و سیما و بیلبورد ها نیز تاثیر گذار است.
دیابی افزود: مسئولین باید ابتدا از خود شروع کنند و استفاده از کالای خارجی را در زندگی روزمره حذف کنند؛همچنین باید برای بالابردن کیفیت محصولات ساخت ایران و ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان تلاش کنند
وی با اشاره بر مزایای استفاده از کالای داخلی اظهار کرد: حمایت و استفاده از کالای ایرانی به مرور زمان باعث افزایش قدرت خلاقیت و پیشرفت کارفرمایان و کارآفرینان می شود و می تواند وارد کردن کالای قاچاق را حذف کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها