خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ترابی ،امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اقدام دولت برای تثبیت نرخ دلار، برلزوم حمایت همه اقشار مردم بویژه جناح های سیاسی از این اقدام دولت تاکید کرد و آن را یک ضرورت ملی دانست.
کد خبر: ۹۰۰۶۳۷۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی در خطبه های نماز جمعه شهرستان گنبدکاووس گفت: اخلال در نرخ ارز از تلاش های دشمنان بود تا وضعیت اقتصادی ایران را بحرانی نشان دهند.

وی افزود: امروز همه وظیفه داریم از تثبیت نرخ دلار که اقدام شجاعانه دولت بود، حمایت و از نگاه جناحی به آن پرهیز کنیم. 

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: امروز دشمنان تلاش دارند وضعیت اقتصادی کشور را بد جلوه دهند اما حمایت از دولت با وجود برخی مشکلات وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به تصمیم شورای عالی فضای مجازی مبنی بر استفاده از پیام رسان های داخلی تصریح کرد: استفاده از پیام رسان های داخلی مصداق عینی حمایت از کالای ایرانی است.

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد : اگرچه سلیقه و سبک زندگی در استفاده از پیام رسان ها مهم است اما ما نباید در این حوزه از پیام رسان های خارجی استفاده کنیم.

حجت الاسلام ترابی ایجاد تنش و تهدید علیه انقلاب و گروه های مقاومت در کشورهای منطقه را خط تبلیغ بیرونی دشمن دانست و افزود: این تهدید ها با سخنرانی نوروزی رهبری و پاسخ به نامه اسماعیل هنیه توسط معظم له و نیز مقاومت و پیروزی های گروه های مقاومت در سوریه و یمن خنثی شد.

وی با تبریک مبعث نبی مکرم اسلام (ص) این عید را آغاز سفره معرفت الهی دانست و افزود: قرآن و عترت بزرگترین تجلی الهی است که برای ما گسترده شده و همه باید از این دو بهره ببریم.

حجت الاسلام ترابی به در پیش بودن 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی نیز اشاره کرد و گفت : امام راحل با نامگذاری روز ارتش، توطئه منافقین برای انحلال ارتش را خنثی کرد.

وی تصریح کرد: امروز ارتش و نیروهای مسلح ما لنگرگاه و پشتوانه امنیت و آرامش ملت هستند و همه وظیفه داریم در مراسم بزرگداشت روز ارتش شرکت نماییم.

انتهای پیام / 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها