خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با تاکید بر ساماندهی فعالیت در فضای مجازی و برخورد قاطع دادگستری استان با سوء استفاده‌کنندگان از این فضا گفت: پیام‌رسان‌های داخلی باید حمایت و پیام‌رسان‌های خارجی ساماندهی شوند.
کد خبر: ۹۰۰۶۳۸۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از تسنیم ، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه گرگان با تاکید بر ساماندهی فعالیت در فضای مجازی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در چند روز اخیر درباره فضای مجازی و این پیام‌رسان‌های موجود مطالبی را مطرح کردند و متاسفانه برخی فسادها وارد این پیام رسان‌ها شده است.

وی افزود: رئیس کل بانک مرکزی در مجلس به نکته‌ای اشاره کرد که فضای مجازی و تلگرام یکی از عوامل اصلی اختلال در بازار ارز و اقتصاد کشور است که با زدن تهمت و افترا سبب خالی کردن دل مردم شده و التهاب را ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در یک سال گذشته توجه ویژه‌ای به موضوع فضای مجازی داشته و تاکید دارند که باید پیام‌رسان‌های داخلی حمایت و پیام رسان‌های خارجی ساماندهی شوند.

آیت الله نورمفیدی گفت: متاسفانه عده‌ای از این فضای مجازی سوء استفاده می‌کنند و دین و اخلاق را زیر پا می‌گذارند و برخی نیز به نوامیس مردم تهمت و افترا می‌زنند که من از قضات و دادگستری استان می خواهم که با این قضیه به صورت جدی برخورد کند و یکبار اگر مجازات شوند دیگر این مسائل تعطیل می شود.

وی افزود: اما اگر این افراد احساس کنند که کسی با آنان کاری ندارد این مسائل روز به روز افزایش می‌یابد و مردم را ناامید خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان گقت: افرادی که به نوامیس مردم تهمت زده و متهم به فساد می کنند این بدتر از ورود به حریم شخصی افراداست و باید با این افراد برخورد جدی شود و این افراد دین، وجدان و مردانگی ندارند.

امام جمعه گرگان گفت: البته من با مسئولان صحبت کرده‌ام که این موضوع پیگیری و برخورد جدی شود تا این افراد بدانند که آزاد نیستند که هر چیزی را بگویند و تهمت بزنند.

وی همچنین با اشاره به 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش از گذشته و در زمان رژیم شاهنشاهی به 2 قشر تفکیک می شد که بخشی فرماندهان بالای ارتش بودند که وابسته به رژیم بودند و در مقابل بدنه ارتش و نیروهای رده‌های پایین‌تر بودند که از فرزندان ملت بودند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: در دوران انقلاب اسلامی زمانی که امام خمینی(ره) دستور دادند که پادگان ها را خالی کنید همه این نیروها دستور امام را اجرا کردند و دیدار 19 بهمن نیروها با امام خمینی(ره) نیز مردم را امیدوار کرد.

آیت الله نورمفیدی اظهار داشت: پس از پیروی انقلاب نیز ارتش در مسائل مختلف مانند درگیری‌ها و توطئه‌های نیروهای چپ و مارکسیست در منطقه خودمان ورود کرد و در آن زمان عده ای به دنبال تخریب جایگاه ارتش افتادند اما پیام امام خمینی(ره) در 29 فروردین سبب شد که همه مردم با ارتش همراهی کنند.

وی همچنین در خطبه نخست با اشاره به مبعث پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: امشب شب بزرگی است و بعثت به معنی برانگیخته شدن و انتخاب فردی شایسته و کامل برای رساندن پیام خداوند به انسان ها است.

امام جمعه گرگان افزود: در قرآن 4 هدف برای بعثت بیان شده که نخستین هدف نجات بشریت از بت پرستیو دعوت به توحید است و دومین هدف رفع اختلافات موجود بین انسان ها و جامعه بوده و سومین هدف برقراری عدالت و چهارمین هدف از بعثت برقراری اخلاق بوده است.

وی گفت: امروز نیر بشریت بیش از گذشته به بعثت انبیاء نیاز دارد و امروز زمان جاهلیت مدرن است و اخلاق حالکم نیست و دیکتاتوری و جنایت حاکم شده و امروز نیز از گذشته به بعثت انبیاء نیاز داریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها