خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آزادشهر:

رسالت ما در قبال انقلاب اسلامی ، عمق بخشی داخلی است .

سرهنگ دوم پاسدار محمود علیخانی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آزادشهر در مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه مقاومت بسیج ثامن الائمه (ع) گفت:فضای مجازی و فضای حقیقی در هم آمیخته است و در غائله دی ماه و سایر تحرکات اخیر ، تمامی کنترل ها و فراخوانی های ضد انقلاب از طریق فضای مجازی صورت گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۶۳۸۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ دوم پاسدار محمود علیخانی ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آزادشهر  ضمن حضور در مراسم  تکریم و معارفه مسئول حوزه مقاومت بسیج ثامن الائمه این شهرستان گفت :در طول یکسال گذشته امام خامنه ای ( مدظله العالی ) بیش از 150 بار بر مسئله نفوذ اشاره کردند که این نشان از تشدید تهاجم فرهنگی از طریق فضای مجازی است .

وی در ادامه تصریح کرد : در بیانی می توان گفت که فضای مجازی و فضای حقیقی در هم آمیخته است و در غائله دی ماه و سایر تحرکات اخیر ، تمامی کنترل ها و فراخوانی های ضد انقلاب از طریق فضای مجازی صورت گرفت.

علیخانی افزود : رسالت و وظیفه ما در قبال انقلاب اسلامی شامل عمق بخشی داخلی است . انقلاب اسلامی در خصوص عمق بخشی خارجی به نسبت عمق بخشی داخلی مشکلی نداشته و ما این موضوع را در صحیفه نور امام خمینی (ره) با عنوان " ما انقلاب مان را به جهان صادر کردیم " مشاهده میکنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر در ادامه خاطر نشان کرد : هدف دشمن ایجاد شکاف بین نخبگان ، مسئولین و مردم از طریق دو گفتمان  است .گفتمان اول به نام گفتمان سازش است که تمامی امکانات ، رفاه و پیشرفت را در ظل سازش و مذاکره قرار می دهند. گفتمان دوم نیز با نام گفتمان مقاومت می باشد .

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ دوم پاسدار عقیل قاضی محسنی  با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر به عمل آمد و برادر حمید اصغریان به سمت فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ثامن الائمه (ع) منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها