خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه تبریز با اشاره به شرارت ها و جنایت های صهیونیست ها گفت: جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان خود را محدود نمی کند و هر گونه اقدام امریکا و اسرائیل علیه ایران پاسخ کوبنده ملت را خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۰۶۳۸۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آل هاشم افزود: آن ها باید بدانند که به وجود آورنده گروه های تکفیری، داعش و تروریست های منطقه بوده و افکار عمومی جهان به این موضوع واقف است و جمهوری اسلامی ابران برای تقویت جبهه مقاومت و مقابله با سلطه جویی زورمداران تلاش خود را خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور از دولت و مجلس شورای اسلامی خواست تا در این زمینه با حساسیت و اهتمام بیشتری وارد شده و تصمیمات مقتضی و مفید اتخاذ کنند.

هر گونه اقدام امریکا و اسرائیل علیه ایران پاسخ کوبنده ملت را خواهد داشت
حجت الاسلام آل هاشم توجه به رهنمودها و توصیه های رهبری درباره اقتصاد مقاومتی را تنها راه غلبه بر مشکلات اقتصادی بیان کرد و گفت: راهکار رفع مشکلات معیشتی مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی نهفته شده است.
وی مشکلات اخیر در حوزه ارز و افزایش نرخ دلار را بحرانی برای اقتصاد کشور خواند و افزود: دولت باید برای مقابله با این بحران با رویکردهای علمی و عملی وارد شده و از ادامه روند موجود جلوگیری کند.

ارسال نظرات