امام جمعه موقت یزد گفت: مسئولان باید راهکار عملی برای حمایت از کالای ایرانی ارائه دهند و هر آنچه می تواند به عنوان یک مانع در این مسیر مطرح باشد را از میان بردارند.
کد خبر: ۹۰۰۶۴۰۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام سید محمد جواد آیت اللهی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی گفت: مسئولان باید راهکار عملی برای حمایت از کالای ایرانی ارائه دهند و هر آنچه می‌تواند به عنوان یک مانع در این مسیر مطرح باشد را از میان بردارند.

وی بیان داشت: یکی از اصلی‌ترین گام‌ها در راستای حمایت از کالای ایرانی مقابله جدی و عملی با قاچاق کالا و واردات بی‌رویه است.

امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: در وضعیت کنونی در مقابل چشم مسوولان شاهد ورود کالای قاچاق به کشور هستیم این در حالی است که ورود کالای قاچاق مغایر با اهداف اقتصاد مقاومتی و شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی است.

آیت اللهی اذعان داشت: دولت باید حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران را نیز در دستور کار خود قرار دهد چرا که در چند سال گذشته شاهد تعطیلی بسیاری از کارگاه‌های تولیدی و کارخانه‌ها بودیم که معضلات فراوانی را برای اقتصاد به همراه داشت.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان و صنعتگران نیز باید نسبت به تولید کالا‌های با کیفیت اقدام کنند تا در مردم نسبت به خرید کالا‌های آنها، رغبت ایجاد شود. مردم نیز وظیفه‌دارند تا متعصبانه از کالای ایرانی حمایت کنند.

آیت‌اللهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: ارتش کشور پس از انقلاب اسلامی همواره شجاعانه و با دلیری بی‌نظیری از امنیت ایران اسلامی و مرز‌های کشور دفاع کرده است و رشادت‌های این قهرمانان در هشت سال دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.
ارسال نظرات