مدیر گروه تبلیغی اوقاف و امور خیریه استان فارس در گفت‌و گو با «بسیج» مطرح کرد
برزگر گفت: بخش‌های این خیمه شامل بخش کودک، خواهران، برادران، عمومی، بخش تاریخ و ادیان ایران باستان بوده، و میانگین بازدید از این خیمه روزانه به حدود ۲۵۰۰ نفر نیز رسیده است.
کد خبر: ۹۰۰۶۴۳۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
حجت الاسلام محمد علی برزگر مدیر گروه تبلیغی اوقاف و امور خیریه استان فارس در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرامون اقدامات خیمه معرفت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرودشت عنوان کرد: این خیمه در ۶ بخش با برنامه‌های متنوع در فعالیت داشته و در مجموع حدود ۴۲ عنوان برنامه برای گردشگران ارائه داد.

وی اظهار داشت:  بخش‌های این خیمه شامل بخش کودک، خواهران، برادران، عمومی، استیج و بخش تاریخ و ادیان ایران باستان بوده، و میانگین بازدید از این خیمه روزانه به حدود ۲۵۰۰ نفر نیز رسیده است.

وی افزود: علاوه بر برنامه‌های فوق یکی دیگر از عوامل که سبب برگزیده شدن این خیمه به عنوان خیمه برتر استان فارس گردید، برنامه‌های ویژه مسابقه بی سابقه دقایقی با قرآن بود، که مورد استقبال ویژه گردشگران خصوصا مردم شریف شهرستان مرودشت قرار گرفت و روزانه ۲ نوبت اجرا می‌شد، که در قرعه کشی آن حال و هوای مردم امام رضایی می‌شد و به برکت آقا علی بن موسی الرضا مورد توجه مردم قرار گرفت.

برزگر در پایان تصریح کرد: مدت زمان حضور روزانه در خیمه حدود ۱۴ ساعت بوده، که با افتخار تمامی مبلغین مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز بوده اند.
ارسال نظرات