خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۰۰۶۴۴۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای بهمنی امام جمعه بخش صیدون در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته صیدون با تبریک عید مبعث گفت:عید مبعث بزرگترین واقعه دینی است زیرا آغاز رسالت آخرین پیامبر الهی است و آغاز دعوت به آخرین دین یعنی اسلام و آخرین کتاب و معجزه جاویدان یعنی قرآن است.
وی در ادامه افزود:پیامبر که برای عبادت در کوه نور و غار حراء رفته بود برای اولین بار از طریق وحی و با نزول نخستین آیات سوره علق بعثت او آغاز شد.که پس از پذیرش این ماموریت آن حضرت ابتدا همسرش خدیجه و پسر عمویش علی بن ابی طالب را در جریان نوبت خویش قرار داد،۳ سال بعد با نزول آیه وانذر عشیرتک الاقربین دعوت او وارد مرحله جدیدی شد و همان سال با نزول آیه ای دیگر رسالت الهی پیامبر و دعوت همگانی او آغاز شد.

بهمنی در ادامه به اشاره به مهمترین اهداف بعثت بیان داشت:مهم ترین و جامع ترین هدف بعثت پیامبر اکرم(ص) و همه انبیاء هدایت و تزکیه و باز داشتن از جهل و گمراهی و دعوت به توحید و خداپرستی است.

 

امام جمعه بخش صیدون در پایان به مشکلات درمان بستر صیدون اشاره کرد و گفت:مطالبه ای از مسئولین داریم و آن تکمیل و تجهیز درمان بستر است،دو خانواده در بخش صیدون بخاطر کوتاهی مسئولین دچار مصیبت شدند و بخاطر این کوتاهی و نبود امکانات دو ایل عزادار شدند.

آیا حق مردم است با بیش از ۹۰ شهید که این چنین امکاناتی داشته باشند،البته مسولین محترم در حد توان تلاش می کنند،زحمت می کشند اما از مسئولین شهرستلن می خواهیم توجه جدی کنند،بس است این همه اهمال کاری،جا دارد از شورای محترم شهر هم که چندین جلسه در شهرستان و استان و حتی با استاندار جهت تکمیل درمان بستر داشتند،تشکر ویژه کنیم.
برخی فقط نوع کت و شلوار پوشیدنشان مانند مسئولین است و الا حرف آنها حرف مردم نیست،مطالبه آنها مطالبه مردم نیست،بعضا آمار غلط و دروغ به مافوق بدهند بخاطر اینکه چند صباحی بیشتر کت و شلوار ریاست بر تن نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها