خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان:
ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان گفت: توان دفاعی و نظامی نیروهای مسلح به ویژه ارتش قابل مذاکره نیست.
کد خبر: ۹۰۰۶۴۵۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، امیر سرتیپ دوم ستاد مهدی معمارباشی پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی گرگان با تبریک هفته ارتش اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷، دشمنان انقلاب و کسانی که سالها در کشور ما حضور داشتند، منافع خود را به خطر دیدند و درصدد مقابله با این نهال نوپا که راهبردهای منطقه و خاورمیانه را برهم زده بود، برآمدند.

معمارباشی به عوامل موثر در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبری ارزشمند حضرت امام، حضور یکپارچه مردم و نقش ارزشمند ارتش و پیوستن نیروی دفاعی کشور به ملت در بحبوحه انقلاب تاثیر بسیاری در پیروزی انقلاب داشت.
وی با گرامیداشت یاد شهید صیاد شیرازی بیان کرد: باید یاد و نام ایشان و سایر شهدا که حلقه اتصالی بین رهبری نظام و بدنه ارتش بوده و جزیی از ملت سرافراز بودند، زنده نگه داشته شود.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته های انقلابی برای رساندن پیام انقلاب از جمله اقدامات این عزیزان بود و باعت شد بصیرت و آگاهی بخشی ارزشمندی در بدنه ارزش به وجود آورد که این کار در نهایت باعث پیروزی اتقلاب و شکست طاغوتیان شد.

ارشد نظامی آجا در گلستان ادامه داد: دشمنان و معاندان انقلاب با پدیده ارتش که رکن رکین انقلاب بود مخالفت می کردند و شعار ارتش بی طبقه توحیدی و انحلال ارتش را در تجمعات اوایل انقلاب سر می دادند.

معمارباشی تصریح کرد: حضرت امام در ۲۸ فروردین ۵۸ با اعطای درفش ارتش به این نهاد تولد دیگری را برای ارتشیان سرافراز رقم زدند و به ملت اعلام کردند با حضور با صلابت از فرزندان انقلاب دفاع کنند و حسن اعتماد حضرت امام به فرزندان خود پاسخ در خور شانی درپی داشت و تحرکات ضدانقلاب و غائله های سال های نخست پیروزی انقلاب خاتمه پیدا کرد.

وی گفت:تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید در دفاع مقدس برگی دیگر از عشق و دلدادگی ارتشیان سرافراز به نظام و مردم است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان در پایان اظهار کرد: امروز در عرصه دفاعی و نظامی نیروهای مسلح به ویژه ارتش در سطح منطقه از چنان اقتداری برخوردار است که اجازه تعرض به بیگانگان را نمی دهد.
امیر سرتیپ ۲ معمارباشی تصریح کرد: توان نظامی و فاعی نیروهای مسلح به هیپ عنوان قابل مذاکره یا معامله نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها