امام جمعه همدان دقت در بیت‌المال و جلوگیری از هدر رفت منابع را از جمله واجبات دانست و گفت: به لحاظ فرهنگی باید تلاش مضاعف در خصوص فرهنگ‌سازی در بهره‌برداری از نعمت‌های طبیعی از جمله منابع آب صورت گیرد.
کد خبر: ۹۰۰۶۴۹۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

ضرورت فرهنگ‌سازی در بهره‌برداری از نعمت‌های طبیعیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارت استان با آیت‌الله محمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان دیدار کردند.

امام جمعه همدان در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام با اشاره به حساسیت زمانی که در آن به سر می‌بریم، دقت در بیت‌المال و جلوگیری از هدر رفت منابع را از جمله واجبات دانست و گفت: به لحاظ فرهنگی باید تلاش مضاعف در خصوص فرهنگ‌سازی در بهره‌برداری از نعمت‌های طبیعی از جمله منابع آب صورت گیرد.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی با تأکید بر بهره‌گیری از زندگی امامان معصوم(ع) و بزرگان دین که بسیار به مصرف صحیح منابع توجه داشتند همگان را به رعایت اصل قناعت و صرفه جویی توصیه کرد.

وی ادامه داد: مادامی که ما درست مصرف کردن را سرلوحه کار خود قرار نداده‌ایم، نمی‌توانیم بر دیگران تاثیرگذار باشیم.

امام جمعه همدان گفت: در برخی از اماکن مهم مانند فرودگاه‌ها، دانشگاه و مکان‌های پرجمعیت که روزانه مصارف آب شهری زیادی دارند با استفاده از فناوری روز می‌توان از ابزارآلاتی استفاده کرد که مصارف آب را کاهش دهند تا از بحران خارج شویم.

در پایان این دیدار نیز مسئول بسیج ادارات استان همدان با بیان سیاست‌های بسیج ادارات در سال 97 گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات