نیروی مسلح خار چشم دشمنان است

امام جمعه فرادنیه گفت:امروز ارتش و سپاه و نیروی انتظامی که حصن حصین ایران اسلامی و خار چشم استکبار جهانی و صهیونیست ها هستند.
کد خبر: ۹۰۰۶۵۲۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین صفرعلی علیخانی در خطبه های نمازعبادی سیاسی این هفته فرادنبه ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز به لطف خدا ایران اسلامی دارای ارتشی مقتدر است، که با زعامت فرماندهی کل قوا مدافع کشور است، امروز ارتش و سپاه و نیروی انتظامی که حصن حصین ایران اسلامی و خار چشم استکبار جهانی و صهیونیست ها هستند.

وی در ادامه به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» اشاره کرد و افزود: وابستگی اقتصادی کشور، یکی از سیاست های استکباری و استعماری در طول تاریخ ایران است، آن ها همواره می خواستند و می خواهند که کشور ما که از نظر منابع خدادادی بی نظیر، یا کم نظیر است، را وابسته نگاه دارند.

خطیب جمعه فرادنبه ادامه داد: امروز کشور ما هیچ وابستگی به نظام سلطه ندارد و خود بر اساس مبانی فکری و اعتقادی خود تصمیم می گیرد و به همین دلیل امروز مورد هجمه همه جانبه از سوی دشمنان قرار داریم و دشمنان فرهنگ، اخلاق و ارزش های دینی و انقلابی ما را مورد حملات ناجوانمردانه قرار دادند و برخی هم در غفلت به سر می برند، ولی باید با آگاهی بیشتر و بصیرت، توطئه های دشمنان را شناخته و آن ها را خنثی کنیم.

علیخانی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از بی توجهی دولتمردان و سیاستگذاران به توصیه های مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری گفت: چرا در حوزه اقتصاد و بانکداری اسلامی باید شاهد این نابسامانی ها باشیم، چرا باید به دلار این قدر وابسته باشیم، باید اقتصاد کشور را از تکیه به دلار نجات دهیم.

ارسال نظرات