خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملایر شهر واقفان خیر اندیش و خیران است و در استان همدان پیشتاز است، گفت: خیران به خوبی در حوزه های مختلف بویژه سلامت گام برداشته اند.
کد خبر: ۹۰۰۶۵۶۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲

ملایر به عنوان شهر واقفان خیراندیش و خیران در استان همدان پیشتاز استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمد کاظمی در پنجمین همایش تجلیل از خیران سلامت ملایر خیران را مصداق بارز تزکیه دانست و اظهار کرد: خیران دل های خود را از زنگارهای دنیا زدوده اند و به آخرت می اندیشند و در این راه از جان و مال خود دریغ نمی کنند.

محمد کاظمی با بیان اینکه ملایر شهر واقفان خیر اندیش و خیران است و در استان همدان پیشتاز است، افزود: خیران به خوبی در حوزه های مختلف بویژه سلامت گام برداشته اند و ادامه مسیر ما، همان راهی است که خیران و نیکوکاران این شهرستان بنا گذاشته اند.

وی با اشاره به سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به این شهرستان، بیان کرد: با نگاه ویژه و کمک های خوب دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان، دانشکده پیراپزشکی ملایر با دو رشته راه اندازی و تجهیزات و امکانات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان به این شهرستان اختصاص یافت.

کاظمی با بیان اینکه از سال تحصیلی جدید نیز دانشکده پیزاپزشکی ملایر در سه رشته جدید دانشجو می پذیرد، ادامه داد: با کمک وزیر بهداشت و درمان، مجوز احداث مرکز پرتو درمانی ملایر صادر شد و هم اکنون این مرکز توسط بخش خصوصی و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در حال احداث است.

وی گفت: با توجه به اینکه بخش آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر در حال احداث است، خواستار کمک دانشگاه علوم پزشکی همدان در جذب رشته های فوق تخصصی و تجهیزات این بخش هستیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس دهم کمک های خیران سلامت در تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، بخش های سی.سی.یو و آی.سی.یو بیمارستان امام حسین(ع)، بخش دیالیز، خرید تجهیزات پزشکی و امکانات مورد نیاز این حوزه را قابل تقدیر دانست و افزود: در کنار خیران سلامت ما نیز از هیچ اقدامی در توسعه و تقویت حوزه بهداشت و درمان و سلامت مردم کوتاهی نمی کنیم.

رئیس مجمع خیران سلامت ملایر نیز در این مراسم شناسایی، هدایت و جذب خیران در حوزه سلامت، احداث، تکمیل، ترمیم، تجهیز و همیاری در امر بهداشتی و درمانی، مشاوره و راهنمایی بیماران سخت درمان نیازمند، آموزش و پیشگیری و اشاعه فرهنگ ارزشمند اهدای عضو را از اهداف عمده این مجمع عنوان کرد.

عباس آذرهمایون با اشاره به خدمات خیران سلامت و تجهیز بخش های مختلف بیمارستان امام حسین(ع) و خرید تجهیزات پزشکی و درمانی، گفت: علاوه بر فعالیت های عمرانی که توسط خیران سلامت در دست اجرا است، صندوق هایی برای کمک به بیماران سخت درمان بین خیران توزیع شد که سال گذشته از محل این کمک ها ۳۰ بیمار سرطانی زیر پوشش قرار گرفت.

آذرهمایون بیان کرد: واحد مددکاری این مجمع نیز در حال فعالیت است که از این طریق بیماران بی بضاعت معرفی و توسط پزشکان ویزیت می شوند.

در این آئین از خیران سلامت و همچنین پنج خانواده اهدا کننده عضو طی سال گذشته در این شهرستان، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات