خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:

امداد رسانی به مناطق سیل زده به پایان رسید

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: عملیات امدادرسانی در مناطق سیل‌زده در خوزستان به پایان رسیده است.
کد خبر: ۹۰۰۶۵۶۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳

علی خدادادی با ارائه گزارش نهایی عملیات امدادرسانی جمعیت هلال احمر در بارندگی شدید 23 تا 25 فروردین ماه در خوزستان اظهار داشت: رامهرمز، مسجدسلیمان، باغملک، گتوند، لالی، هفتکل و اندیکا شهرهای آسیب دیده و متأثر از باران بوده‌اند که خدماتی در این شهرها ارائه شده است.

وی افزود: در بارندگی‌های سه روز گذشته، 52 خانوار متشکل از 220 نفر متأثر شدند و به 7 مورد آبگرفتگی معابر و منازل حادث شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: در مسجدسلیمان 5 خانوار، در منطقه گل گیر باغملک 32 خانوار در مناطق منگار، سرگچ و پیرموسی لالی 7 خانوار عشایر کوچ رو، در بخش هتی رامهرمز 3 خانوار و در جاده لورخانمی و حومه هفتکل 5 خانوار درگیر سیل شدند که از خدمات امدادی بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه در شهرستان گتوند در منطقه صالح شهر، ارزیابى توسط هلال احمر شهرستان انجام و کمک‌های معیشتی توسط امور عشایر نیز ارائه شد، گفت: در ریزش آوار یک باب منزل سنتی در یک زمین کشاورزی در مشراگه رامهرمز نیز 2 نفر آسیب دیده و درمان سرپایی شدند.

خدادادی با اشاره به اینکه همچنین در پی بروز 2 مورد طوفان در محور چلو - تاراز شهرستان اندیکا 145 نفر در پایگاه امداد و نجات تاراز اسکان اضطراری شدند، عنوان کرد: در منطقه گندمکار بخش صیدون باغملک نیز مفقودی 15 گردشگر گزارش شد که در نهایت این افراد مسیر خودشان پیدا کرده و به سلامتی برگشتند.

وی به رهاسازی 4 خودرو با 16 سرنشین گرفتار در سیلاب در منطقه منگار توسط عوامل جمعیت هلال احمر باغملک اشاره کرد و ادامه داد: در بین آسیب دیدگان اقلامی از جمله چادر، پتو، موکت، کنسروجات، برنج، چای، حبوبات، قند و شکر 95 کیلوگرم توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه عملیات امدادرسانی در مناطق سیل‌زده در خوزستان به پایان رسیده است، گفت: در این مدت 16 تیم امداد و نجات، 69 نفر نجاتگر، 8 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه خودروی نجات و 6 دستگاه خودروی پشتیبانی بکار گیری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار