خبرهای داغ:
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در منطقه با اقتدار جمهوری اسلامی روبروست و 2 راه بیشتر ندارد، یا باید تسلیم انقلاب اسلامی در سطح بین‌المللی شود و یا زیر چرخ‌های سنگین جمهوری اسلامی لِه شود.
کد خبر: ۹۰۰۶۵۸۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی روز گذشته در گفت‌وگویی در اصفهان با اشاره به تجاوز موشکی آمریکا و متحدانش به خاک سوریه اظهار کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و طرفدارانشان به این نکته پی برده‌اند که جمهوری اسلامی از خطوط قرمز آن‌ها عبور کرده و این به معنای افزایش روزافزون اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی افزود: دشمنان جهانی و بین‌المللی جمهوری اسلامی به اقتدار و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی پی برده‌اند و طبیعی است که برای آنان بسیار سخت و سنگین خواهد بود و برون‌رفت از این موضوع این است به شیوه‌های مختلف بتوانند از قدرت جمهوری اسلامی در منطقه جلوگیری کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها هزاران میلیارد دلار در کشور‌های سوریه، عراق، پاکستان و افغانستان هزینه کرده‌اند، اما به اندازه یک‌چهارم از این هزینه‌ها بهره‌ای نبرده‌اند؛ البته آمریکایی‌ها به غارت منابع این کشور‌ها پرداخته‌اند و این یک واقعیت است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در افغانستان اقدام به غارت معادن فیروزه خاک این کشور کرده و در کشور عراق نفت را غارت کرده‌اند؛ آنان منافع مردم و بیت‌المال را غارت کرده‌اند، اما بهره‌ای به عنوان سلطه پیش نبرده‌اند، بلکه بستر رشد و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی را فراهم کرده‌اند.

سالک اذعان داشت: عربستان با وجود استفاده از کمک‌های نظامی و ماهواره‌ای کشور‌های آلمان، انگلیس، فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی، امروز ذلیل موشک‌های بالستیک نیرو‌های مقاومت کشور یمن است.

وی با بیان این که دشمنان در کشور لبنان هم هیچ بهره‌ای نبرده‌اند، تصریح کرد: امروز فلسطینیان با قدرت در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و منشأ همه این ایستادگی‌ها انقلاب اسلامی است که استقامت را به تمام نیرو‌های آزاده جهان آموزش داد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آمریکایی‌ها به دلیل ناکامی در عملیات‌های مختلف، در حال انجام آخرین نقشه‌ها و توطئه‌های خود در منطقه هستند.

وی تأکید کرد: آمریکا به رژیم صهیونیستی دستور می‌دهد که برخی از نقاط سوریه را مورد هدف قرار دهد که تعدادی شهید و عده‌ای زخمی می‌شوند، ولی در ادامه این‌طور نیست که سوریه ساکت بماند.

سالک بیان داشت: ۲ روز قبل بود که رژیم صهیونیستی به ساکنان خود اعلام آماده‌باش داد که ممکن است سوریه مقابله به مثل کند و به رژیم صهیونیستی حملاتی را داشته باشد؛ البته سوریه هنوز اقدامی انجام نداده و اگر بخواهد اقدامی کند رژیم صهیونیستی را درهم می‌ریزد.

وی اضافه کرد: آمریکا در منطقه با اقتدار جمهوری اسلامی روبروست و ۲ راه بیشتر ندارد، یا باید تسلیم انقلاب اسلامی در سطح بین‌المللی شود و یا زیر چرخ‌های سنگین جمهوری اسلامی لِه شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: امروز شاهد آن هستیم که نیرو‌های آمریکا در یمن، عراق، سوریه و دیگر کشور‌ها زیر چرخ‌های انقلاب اسلامی لِه شده‌اند و چیزی هم به دست نیاورده‌اند، از طرفی با وجودی که خود را کدخدای جهان می‌نامند، به هیچ وجه حاضر نیستند تسلیم انقلاب اسلامی شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها