اعزام ۱۳۱ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های بیجار به مناطق عملیاتی غرب

با بدرقه مسئولان ۱۳۱ نفر از دانشجوایان بسیجی دانشگاه‌های شهرستان بیجار به مناطق عملیاتی بانه و مریوان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۰۶۵۹۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  حجت الاسلام علی مرادی در مراسم بدرقه این دانشجوایان اظهار داشت: امنیت ایران اسلامی مرهون فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی ستون امنیت در خاورمیانه است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در جایگاه کشوری اثرگذار در سطح منطقه و نظام بین المللی هم سال‌ها با تهدیدات فراوان و گوناگون دست و پنجه نرم کرده است.

امام جمعه بیجار با اشاره به اعزام دانشجوایان به اردوی راهیان نور، بیان داشت: خودسازی فردی را یکی از مهم‌ترین آثار اردوی راهیان نور دانست.

حجت الاسلام مرادی راهیان نور را نسخه‌ای شفابخش و عامل حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دانست و افزود: این اردو‌ها یک روش جذاب و اثر بخش در راستای حضور مشتاقان شهدا در سرزمین‌های مقدسی است که یادگار مجاهدت‌های جوانان این سرزمین است.

وی این حرکت را برای آشنایی جوانان با حقایق جنگ تحمیلی ضروری دانست و توضیح داد: اردو‌های راهیان نور یکی از کار‌های بسیار خوب و تأثیرگذار فرهنگی است که در مقابل جنگ نرم دشمن قرار دارد و امیدواریم دانشجوایان به عنوان قشر بیدار جامعه از این برنامه فرهنگ معنوی با دست پر برگردند.

۵۵ نفر از دانشجوایان پسر به بانه و ۷۶ نفر از دانشجوایان دختر شرکت کننده در اردوی راهیان نور به شهر مریوان اعزام شدند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار