فرمانده جدید سپاه دهگلان از مسئولان خواست در راستای خدمت به مردم شهرستان تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۰۶۶۱۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان در مراسم معارفه با اشاره به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: حمایت از کالای داخلی به استقلال، رفع بیکاری و رونق اقتصادی کشور کمک زیادی می‌کند.

فرمانده سپاه دهگلان در ادامه حمایت از تولیدات داخلی را یکی از ارکان رونق اقتصاد مقاومتی در کشور دانست.

امانی با بیان اینکه امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری از اقتدار و بصیرت بسیجیان در هراس است، تأکید کرد: رسالت امروز بسیجیان ایستادگی در برابر جنگ نرم دشمنان و تهدید‌های آنان است.

وی بسیجیان را افسران جنگ نرم خواند و گفت: بسیج بنا به نیاز انقلاب اسلامی و با توجه به نوع تهدید‌ها دشمن در فضای غبار آلود فرهنگی، سیاسی و دینی راه را از بیراهه تشخیص داده و راه صحیح و درست را پیش می‌گیرد.

فرمانده سپاه دهگلان گفت: امروز بسیج نماد کار جهادی و ضامن اقتدار و عظمت نظام اسلامی و پرچمدار مبارزه در جبهه‌های جنگ سخت و نرم است و این تفکر بسیجی است که توانسته است نظام اسلامی را از گردنه‌های سخت تاریخی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی عبور دهد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری از اقتدار و بصیرت بسیجیان در هراس است، گفت: امید است گام‌های با صلابت شما عزیزان که در صحنه‌های گوناگون لرزه بر اندام دشمنان انداخته است با استقامت و پایداری مستمر موجب انهدام دشمنان و به اهتزاز در آمدن پرچم حق و عدالت در سراسر جهان باشد.

فرمانده سپاه دهگلان با اشاره به رسالت سپاه در راستای خدمت به مستضعفان و تاکید بر محرومیت زدایی در شهرستان خواستار تعامل و همدلی مسئولان جهت خدمت بیشتر به مردم شهرستان دهگلان شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات