مصطفی برزگر
در نشست شورای استانی دفاتر نهاد رهبری مطرح شد؛
نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: امام و رهبری تأکید ویژه ای بر وحدت و همدلی تمام اقشار جامعه بخصوص در حوزه مدیریت داشته اند، تا اهداف عالی نظام محقق گردد و خواسته های مردم تأمین شود.
کد خبر: ۹۰۰۶۶۳۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام،درنشست شورای استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و هیأت رئیسه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان، با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و فضای حاکم بر آن، به اهمیت و جایگاه ماه رجب در روایات پرداخت و تأکید کرد: حوزویان و دانشگاهیان برای نیل به مقامات معنوی، که زمینه ساز پیشرفت های علمی است، باید از برکات و فیوضات سه ماه رجب، شعبان و رمضان نهایت استفاده را ببرند و در کنار پژوهش و کار اداری به خودسازی هم بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان، تأکید کرد: حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی تأکید ویژه ای بر وحدت و همدلی تمام اقشار جامعه بخصوص در حوزه مدیریت داشته اند، تا اهداف عالی نظام محقق گردد و خواسته های مردم تأمین شود.

   حجت الاسلام لطفی، افزود: وحدت و همدلی مابین حوزویان و دانشگاهیان به عنوان ارکان شکل گیری و استمرار انقلاب اسلامی، دستاوردهای درخشانی داشته است و موجب شده ایران در قله های رفیع علمی قرار گرفته و پیشرفت های علمی امروز یکی از مولفه های اقتدار نظام اسلامی است، که موجب یأس و نارضایتی دشمنان این ملت  شده است.

  نماینده ولی فقیه در استان، اضافه کرد: نمود پیشرفت های علمی در بحث هسته ای قابل مشاهده است، که علیرغم محدودیت ها و تحریم ها، ایران اسلامی امروز در ردیف کشورهای پیشرفته قرار دارد و  در اینجا یاد و خاطره شهدای گرانقدر هسته ای را گرامی می دارم.

   حجت الاسلام لطفی، تأکید کرد: در استان ایلام تفاهم و تعامل بسیار مناسبی مابین دانشگاه ها و موسات آموزش عالی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری وجود دارد، که بر خود لازم می دانم از اهتمام دکتر علی اکبری و دکتر غیاثی در این زمینه تقدیر و تشکر نمایم.

  نماینده ولی فقیه در استان، با تأکید بر  اینکه باید این همدلی  به دانشجویان منتقل گردد، اظهار داشت: هم اندیشی مورد تأکید مقام معظم رهبری می باشد و طولانی ترین جلسات معظم له با دانشجویان است و برای همین باید جلسات و نشست های پرسش و پاسخ با دانشجویان برگزار گردد و اینجانب آمادگی دارم در این جلسات حضور یابم.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار