سید ساجد یعقوبی
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: تا اواسط هفته جاری کاهش محسوس دما را در نقاط مختلف استان اردبیل شاهد خواهیم بود و در پی آن دمای استان نسبت به روزهای گذشته 10 تا 15 درجه سردتر خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۶۴۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

کاهش 15 درجه ای دمای هوا و بارش پراکنده برف در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی دولتی مهر در گفتگو با خبرنگاران اردبیل گفت: با توجه به کاهش محسوس دمای استان به تمامی کشاورزان و باغداران در خصوص سرمازدگی احتمالی محصولات توصیه می‌شود تا تمهیدات و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: در پی افزایش تدریجی فشار هوای سطح زمین کاهش محسوس دما را در طی هفته جاری در استان اردبیل شاهد خواهیم بود و در پی آن دمای استان بین 10 تا 15 درجه سردتر خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: این وضعیت آب و هوایی تا روز سه‌شنبه در استان حکم‌فرما خواهد بود و دمای هوا در این مدت به زیر صفر درجه نیز خواهد رسید.

دولتی‌مهر یادآور شد: تا اواسط هفته جاری وضعیت آسمان استان اردبیل در اغلب ساعات ابری بوده و مه‌آلود بودن وضعیت جوی از پدیده‌های غالب و مورد انتظار خواهد بود.

وی بیان کرد: در این مدت نوع بارش‌ها در ارتفاعات بیش از 2 هزار متر به صورت برف بوده و نزولات آسمانی در سایر مناطق به صورت باران خواهد بود.

ارسال نظرات