سردار شهسواری در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی ضمن تبریک انتصاب جدید ایشان گفت: سپاه و بسیج از بهترین پشتوانه‌های آموزش و پرورش در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۰۶۶۹۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه شهدا، سردار شهسواری در دیدار با مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی ضمن تبریک انتصاب جدید ایشان گفت:  سپاه و بسیج از بهترین پشتوانه‌های آموزش و پرورش در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه شهدا  اظهار کرد: توسعه و ترویج فرهنگ نماز، قرآن و عترت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان از مهمترین اولویت‌ها است.

ایشان برنامه های سپاه و بسیج را در لبیک گویی به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب برای حاضران بیان نموده وبرای هرنوع همکاری با آموزش و پرورش  اعلام آمادگی کردند.

همچنین در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: با توجه به فعالیت های سازندگی و مردم یاری سپاه، آموزش و پرورش نیازمند یاری این نهاد در موضوع احداث مدارس جدید و رفع مشکل کمبود فضای اموزشی در سطح استان است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مربیان آمادگی دفاعی و استفاده از افراد علاقه مند به این حوزه در الویت آموزش و پرورش قرار دارد؛ افزود: سال گذشته تعداد ۵۰۰ معلم استان با شیوه های جدید آمادگی دفاعی آشنا شده اند.

ارسال نظرات