خبرهای داغ:
با سخنرانی نماینده، ولی فقیه در سپاه قدس:
هجدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی با سخنرانی نماینده، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۷۴۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی شنبه شب طی سخنانی در این مراسم با اشاره به جنایت سه کشور غربی در حمله هوایی به سوریه و محکومیت این اقدام ابراز داشت: بی شک امت اسلامی و به خصوص محور مقاومت در منطقه کاری خواهند کرد که آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها به صورت علنی از این تجاوز احمقانه خود ابراز پشیمانی کنند.

وی افزود: به یاری خدای متعال، انتقام تک تک شهدای جبهه مقاومت از کشور‌های مستکبر غربی گرفته شده و در نهایت این جبهه حق است که با وجود مظلومیت، سرافراز این نبرد خواهد بود.

نماینده، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه شکست‌های اخیر آمریکا و اسرائیل از جمهوری اسلامی ایران در منطقه دیگر چیزی نیست که کسی بخواهد آن را انکار کند، گفت: رهبر معظم انقلاب در یکی از بیانات خویش تصریح فرمودند که نسل آینده شاهد سقوط آمریکا خواهد و ما به این موضوع ایمان و اعتقاد داریم، کما این که ایشان پیشتر فرمود: ه بودند که اسراییل غاصب ۲۵ سال آینده را به چشم نخواهد دید.

گفتنی است: در حاشیه این یادواره که به مدت سه شب برگزار می‌گردد، نمایشگاه لحظه شناسی و ایثار در راستای اهداف انقلاب اسلامی در ۶ غرفه جذاب و تماشایی پذیرای عموم علاقه‌مندان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها