مسئول بسیج ورزشکاران خراسان رضوی:

کارگاه «اخلاق اسلامی در ورزش» توسط بسیج ورزشکاران خراسان‌رضوی برگزار می‌شود‌

مسئول بسیج ورزشکاران خراسان رضوی گفت: برگزاری کارگاه اخلاق اسلامی در ورزش ویژه مربیان و پهلوان‌پروری و ترویج ارزش‌های اسلامی در ورزش از برنامه‌های شاخص بسیج ورزشکاران خراسان رضوی در سال ۹۷ است.
کد خبر: ۹۰۰۶۷۵۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
 سیدعلی حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ظهار داشت: امور بسیج ورزشکاران خراسان رضوی به دو عنوان برنامه‌های شاخص و عادی تقسیم می‌شوند، امسال بسیج ورزشکاران با توجه به تنظیم برنامه‌های عادی مانند سال‌های گذشته، دو فعالیت شاخص را در نظر داشته و به دنبال اجرایی شدن آن است.

رئیس بسیج ورزشکاران خراسان رضوی گفت: برگزاری کارگاه اخلاق اسلامی در ورزش ویژه مربیان و پهلوان‌پروری و ترویج ارزش‌های اسلامی در ورزش از برنامه‌های شاخص بسیج بوده که تاریخ آن پس از تنظیم و هماهنگی اعلام می‌شود، برای هماهنگی برنامه‌های مذکور، جلسه‌ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تشکیل و قرار شد تا شهرستان‌ها نیز با بسیج همکاری لازم را داشته باشند.

حسین‌زاده با اشاره به اهمیت بالای برنامه‌های شاخص، خاطرنشان کرد: جدا از برنامه‌های شاخص، پیگیری حلقه‌های صالحین، آموزش مقدماتی بسیج، اعزام متقاضیان به راهیان نور، تشکیل و اداره هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج ورزشکاران و نظایر این موارد از جمله برنامه‌های عادی هیئت هستند که تمامی آن‌ها در سال ۹۷ برگزار می‌شوند.

وی با اشاره به بازدهی مطلوب بسیج ورزشکاران خراسان رضوی از سال گذشته تاکنون به دلیل وجود برنامه‌های مناسب، تصریح کرد: یکی از اقدامات حائز اهمیت بسیج در سال ۹۶، برگزاری همایش بزرگ ورزشکاران در هفته بسیج با مشارکت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان بوده که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها