مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فتوج :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فتوج گفت: درجهت تحقق شعار سال لازم است حمایت از کالای داخلی با تعصب پیگیری شود
کد خبر: ۹۰۰۶۷۸۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

حجت الاسلام ابراهیم بامری، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان فتوج در گفتگو با خبرنگار بسیج ازفنوج، با اشاره به شعارسال، اظهار داشت: نایسامانی‌های اقتصادی و سوء مدیریت، منجر به افزایش بیکاری و رکود اقتصادی در کشور شده است، از این رو مقام معظم رهبری (مدظله) امسال را بنام سال حمایت از کالای داخلی نامگذاری کردند.

وی نامگذاری امسال را به سال حمایت از کالای داخلی، یکی از ابتکارات رهبر فرزانه و حکیم انقلاب نام بردوافزود: مصرف کالای داخلی نیازمند فرهنگسازی است، تا میل به مصرف تولیدات داخلی در جامعه افزایش یابد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان فتوج با اشاره به اینکه دشمن در بخش اقتصاد و تحریم‌ها سرمایه گذاری کرده است، تصریح کرد: ملت ایران همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در مقابل ابرقدرت‌های جهان با توکل و توسل و تبعیت از ولایت فقیه ایستاد و پیروز شد، امروز هم با همان نگاه در برابر دشمن ایستادگی می‌کند تا با یاری خداوند از این جنگ اقتصادی و ورود بی رویه کالای خارجی به داخل کشور جلوگیری شود.
حجت الاسلام بامری افزود: حمایت و خرید از کالای ایرانی یعنی حمایت از کارگر ایرانی، سرمایه‌ی ایرانی، اقتصاد ایرانی و کمک به خانواده ایرانی که این مهم باید با تعصب دنبال شود.
وی تصریح کرد: فرهنگ سازی به معنای واقعی کلمه، تبئین شعار سال برای تمام اقشار جامعه، از بین بردن بی اعتمادی افراطی نسبت به کالای ایرانی که گاه در ادبیات عمومی جامعه دیده می‌شود و تغییر ذهنیت هاازجمله راهکار‌های تحقق شعار سال می‌باشد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان فتوج گفت: ملزم کردن خود و خانواده به خرید از کالای ایرانی، تبلیغ و ترویج خرید و حمایت از کالای ایرانی، نیاز سنجی و تولید باکیفیت و اعتماد سازی را می‌توان از مهم‌ترین شیوه‌های حمایت از تولیدات داخلی برشمرد
ارسال نظرات