خبرهای داغ:
حضرت آیت الله علوی گرگانی؛ مرجع عالیقدر جهان تشییع گفت: لازم است برای افرادی که به هر دلیلی وارد زندان شدند، بنابر جرمشان تفکیک صورت گیرد تا شخصیت و آبروی آنها حفظ شود.
کد خبر: ۹۰۰۶۸۶۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از طوبی گلستان ،حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت: هدف از بعثت انبیاءالهی این بوده که مردم از گمراهی بیرون بیایند و سعادتمند شوند.

معظم له در ادامه افزود: اصل اولیه بشر جهالت است، اما برای از بین بردن جهالت ابزاری را در اختیار بشر قرار داده تا رهنمود و هدایت شود.

وی خاطر نشان کرد: هادی و هدایت کننده خدای متعال است و این هادیان هم دارای کتاب های هدایت‌گر هستند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد : اگر خدا قصد هدایت بشر را داشته این از باب قاعده لطف است و بعد از انبیاء، هادیان دیگری جانشین کرده تا زمین از هادی خالی نباشد و مربیان بشر باشند.

معظم له با بیان اینکه هادیان در مقابل همه افراد و حتی زندانیان رسالت دارند و مبلغان نسبت به وضعیت  زندانیان بی تفاوت نباشند، افزود: قطعا در برابر این هادیان مخالفانی خواهند بود ولی مخالفت نباید باعث شود مبلغ دست از پیام رسانی خود بردارد. به مرور زمان پیام دین و سخنان حق در درون مخالفان دین اثر خواهد گذاشت.

این مرجع عالیقدر جهان تشییع  بیان داشت: نکته ای که باید مسئولین زندانها توجه کنند، این است که برای زندانیان، ارزش قائل باشند و همه  آنها را در یک جای واحد قرار ندهند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان یادآور شد: لازم است برای افرادی که به هر دلیلی وارد زندان شدند، بنابر جرمشان تفکیک صورت گیرد تا شخصیت و آبروی آنها حفظ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها