71 پروژه اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی به انجام رسید

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی از تکمیل ۷۱ مورد از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان که از سال قبل اجرایی شده است خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۶۸۸۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ علی رسولیان در این زمینه افزود: در مجموع ۱۹۱ پروژه مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان تعریف شد که از این تعداد ۳۷ درصد آن به انجام و بهره برداری رسیده است و مابقی در دست اجراست.

وی عنوان کرد: از پروژه‌های باقیمانده ۳۶ مورد بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۲۱ پروژه هم بین ۶۰ تا ۸۰ درصد به انجام رسیده است.

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: ۱۶ مورد از این پروژه‌ها هم بین ۴۰ تا ۶۰ درصد و ۲۱ پروژه هم ۲۰ تا ۴۰ درصد دارند و پیشرفت فیزیکی ۲۶ مورد هم کمتر از ۲۰ درصد است.

رسولیان تصریح کرد: برنامه ریزی و تلاش بر این است که عمده این طرح‌ها و پروژه‌ها در سال حمایت از کالای ایرانی تکمیل شده و به انجام برسد.

وی با بیان اینکه این طرح‌های عملیاتی و اجرایی در توسعه استان نقش و سهم بسزایی دارند، گفت: از جمله آن‌ها پروژه‌های معدنی، فولاد، سیمان، کشت گلخانه ای، توسعه آبیاری نوین و مانند آن است، آثار خوبی بر بخش‌های مربوطه دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار