بسیج دانشجویی دانشگاه امام رضا(ع) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله واشنگتن، لندن و پاریس به سوریه، چهره‌ی وحشی و جنایتکار ظالمان این زمان را آشکارتر ساخت.
کد خبر: ۹۰۰۶۸۸۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا (علیه‌السلام) در پی حمله سحرگاه دیروز آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله رب الشهدا و الصدیقین

"بنده صریحاً اعلام میکنم رئیس جمهور آمریکا، رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس جنایتکار هستند"
مقام معظم رهبری، ۱۳۹۷/۱/۲۵

روز مبعث، روز مبداء تکامل انسانیت و تعمیق مفهوم توحید در عمق ضمیر جامعه‌ی بشری است. پیام مبعث، برپایی نظام توحیدی و اقامه‌ی حدود الهی در سرتاسر نظام آفرینش است. در نظام توحیدی، ظلم و زورگویی و خدشه‌دار کردن مفهوم عدالت معنا ندارد؛ بشریت در مفهوم انسانی خود، علی السّویه می‌باشد و هیچگونه تبعیضی در این نظام وجود ندارد.

اما امروز، بعضی زورگویانه و ستم‌گرایانه سعی در نادیده گرفتن حقوق انسانی دارند.

حمله واشنگتن، لندن و پاریس به سوریه، چهره‌ی وحشی و جنایتکار ظالمان این زمان را آشکارتر ساخت. سردمداران این جنایت باید بدانند که روزبه روز بر مقاومت و نیروی جبهه‌ی حق و حزب‌الله در منطقه افزوده خواهد شد. حضور و شادمانی شهروندان سوری در خیابان‌ها، نشان دهنده شکست حملات خبیثانه‌ی آمریکایی و پیروزی ملت سوریه است.

ما دانشجویان دانشگاه بین المللی امام رضا (علیه‌السلام)، خواستار مقاومت پابه‌پای مسئولین کشوری با ملل سوریه، یمن، عراق و تمام مظلومین جهان و همچنین حمایت مضاعف از ایشان در مقابل زورگویی‌های دشمنان اسلام و ظالمان بشری هستیم.

ملت مسلمان ایران همچون گذشته در کنار گروه‌های مقاومت حاضر خواهد بود و می‌داند نظام سلطه استکبار قطعاً شکست خواهد خورد و به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

چراکه وعده‌ی الهی، حق است:

" اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم " (محمد، آیه ۷)
ارسال نظرات
پر بیننده ها