آغاز پیوستن وزارت آموزش و پرورش به پیام رسان داخلی؛
وزیر آموزش و پرورش به پیام رسان سروش پیوست و مقدمات بخشنامه جدید آموزش و پرورش در پیوستن تمام بخش های این وزارتخانه به پیام رسان داخلی را کلید زد.
کد خبر: ۹۰۰۶۹۳۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، در حالی که هفته گذشته وزیر آموزش و پرورش از مذاکره با دو پیام رسان داخلی برای پیوستن کلیه بخش های آموزش و پرورش به آن خبر داده بود، وی در توئیت جدید خود از انتقال کانال اطلاع رسانی خود به پیام رسان سروش خبر داد و به نظر می رسد از این پس به جای تلگرام کلیه کانال های اطلاع رسانی آموزش و پرورش به سروش بپیوندند.

به گزارش مهر، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه یکی از برنامه های این وزارتخانه گفته بود: بزرگترین و مهمترین دشمن امروز ما خطری است که از سوی فضای مجازی همه را تحت تاثیر قرار داده است و تهدیدهایش از فرصتهایش بیشتر است.

باید کمک کنیم پیام رسان های داخلی جا باز کنند. این پیام رسان ها به سرعت رشد می کند و بسترها را فراهم می کنیم تا در آموزش و پرورش پیام رسان های داخلی جایگزین شود. چند روز پیش بخشنامه ای را صادر کردیم که طی آن ذکر شده با توجه به سیاست های کلی نظام و فضای انحصاری که برای یک پیام رسان خارجی ایجاد شده است کلیه بخش های آموزش و پرورش باید از پیام رسان داخلی استفاده کنند.

 

ارسال نظرات