فعالیت قرارگاه احمدی روشن در دانشگاههای مازندران

نوری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، گفت: قرارگاه مطالبه گری احمدی روشن در دانشگاه‌های استان فعال شده و دانشجویان و مسئولان مطالبات و فرمایشات مقام معظم رهبری را پیگیری که سال گذشته بحث مطالبات از سازمان جهاد کشاورزی آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۹۴۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شهرام نوری اظهار داشت: دانشجویان بسیجی زمان انقلاب نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و اکنون با حفاظت از دستاوردهای انقلاب و ادامه راه شهدا به درستی نقش آفرینی می‌کنند.

وی افزود: دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام و جوانان تحصیل کرده بوده که دانشجویان با تعهد، دانش و علم خود می‌توانند گامی در جهت ناکامی و خنثی کردن توطئه‌های آنان بردارند.

نوری با اشاره به برنامه‌های مختلف سازمان بسیج دانشجویی مازندران در سال97 تصریح کرد: همایش ملی در زمینه اقتصاد مقاومتی با مباحث علمی و اثربخشی برنامه فرهنگی، 27 فروردین در دانشگاه بابلسر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، گفت: قرارگاه مطالبه گری احمدی روشن در دانشگاه‌های استان فعال شده و دانشجویان و مسئولان مطالبات و فرمایشات مقام معظم رهبری را پیگیری که سال گذشته بحث مطالبات از سازمان جهاد کشاورزی آغاز شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران افزود: در زمینه تعلیم و تربیت طرح ولایت به صورت استانی با حضور 150 نخبه بسیج دانشجویی برگزار و برای توانمند شدن دانشجویان برای طرح ولایت به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

نوری گفت: از دیگر برنامه‌های امسال برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نظیر تشکیل حلقه‌های صالحین و کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه‌های استان بوده که در این راستا چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس در استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی مازنردان افزود: نشست‌های روشنگری،گفتمان‌سازی در حوزه‌های مختلف، ارزش‌های دفاع مقدس، توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری کنگره دانشجویی و برگزاری 50 یادواره شهدا در دانشگاه‌های از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی استان در سال 97 است.

نوری تصریح کرد: بیش از 30 هزار دانشجو عضو سازمان بسیج دانشجویی مازندران هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار