رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در ورزش‌های زورخانه‌ای فرهنگ و ورزش مکمل یکدیگر هستند، گفت: برای نخستین بار مسابقات کشتی پهلوانی کشور در اردبیل برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۹۴۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

فرهنگ پهلوانی در ورزش زورخانه‌ای مشق می‌شود/ برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی کشور در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمد شهبازعلیزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فرهنگ پهلوانی در ورزش زورخانه‌ای مشق شده و فرهنگ و ورزش در این رشته مکمل یکدیگر قرار می‌گیرند.

وی افزود: هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای تنها در بعد ورزشی فعالیت نکرده، بلکه اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان اردبیل بیان کرد: در سال گذشته برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی توسط این هیأت ورزشی  در نقاط مختلف استان انجام پذیرفته و درنظر داریم تا در سال جاری نیز به منظور ارتقای فعالیت‌ها و برنامه‌های مدنظر در تلاش باشیم.

رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان اردبیل تصریح کرد: برای اولین بار در استان اردبیل شاهد برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور خواهیم بود و این یک فرصت ایده‌آل برای معرفی فرهنگ غنی و ظرفیت‌های مناسب ورزشی موجود در این منطقه قهرمان‌پرور خواهد بود.

شهبازعلیزاده بر اهمیت برگزاری رویدادهای مختلف کشوری و ملی در ورزش پهلوانی اشاره کرد و توضیح داد: امیدواریم با تعامل و همکاری‌های لازم شاهد برگزاری هر چه مناسب این رویداد ورزشی در اردبیل باشیم.

وی یادآور شد: ورزش‌های پهلوانی رشته ملی ایران اسلامی بوده و برای پاسداشت و معرفی هر چه مناسب این رشته ورزشی نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و انجام برنامه‌ریزی مدون خواهیم بود.

ارسال نظرات