استاندار اردبیل با اشاره به اشتغال‌زایی غیرمستقیم در پروژه تفریحی و توریستی تله کابین آلوارس گفت: این پروژه با اشتغال حدود ۲۰۰ نفر در سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۰۰۶۹۵۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

تله‌کابین آلوارس سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنامجو عصر دیروز در جلسه با سرمایه گذار پروژه تفریحی، توریستی آلوارس سبلان اظهار داشت: با بررسی کارشناسی اداره کل منابع طبیعی بعد از واگذاری زمین به شرکت سرمایه گذار احداث تله کابین در آلوارس شروع خواهد شد و احداث یک هتل نیز با اشتغال‌زایی حداقل40 نفر توسط سرمایه‌گذار در روزهای آتی آغاز خواهد شد.

استاندار اردبیل گفت: سرمایه‌گذار برای احداث تله کابین نیاز به تسهیلات دارد که در آینده نزدیک با معرفی به بانک عامل اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه با نصب دستگاه‌های تله‌کابین در آلوارس موقعیت منطقه متحول می‌شود افزود: علاوه بر اشتغال‌زایی غیرمستقیم در این پروژه تفریحی و توریستی بهره‌برداری پروژه با اشتغال حدود 200 نفر در سال 98 به اتمام می‌رسد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه وجود هتل‌های مناسب و مکان های تفریحی و توریستی لازمه توسعه استان است افزود: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط و شرکت‌های سرمایه گذار باید در راستای جذب گردشگر و ماندگاری آنها در استان برنامه مدونی ارائه دهند.

وی افزود: باید پروژه‌های در دست اجرا طبق برنامه زمان بندی شده، پیشرفت داشته باشند تا امید و اعتماد مردم افزایش یابد و برای جذب گردشگر لازم است زیرساخت‌های مورد نیاز توسط دستگاه‌های اجرایی تامین شود.

ارسال نظرات