خبرهای داغ:
در استان قزوین

اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کاروکارگر برگزار شد

این جلسه با حضور مسئولین ادارات و دستگاههای اجرایی ، نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی و بسیج کارگری و با هدف تدوین و تنظیم برنامه های ویژه هفته کار و کارگر درمحل اداره تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان قزوین برگزار گردید
کد خبر: ۹۰۰۶۹۹۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کاروکارگر استان قزوین برگزار شد .
در این جلسه دکتر بابایی مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان قزوین ضمن خیر مقدم به حاضرین اظهار داشت : روز کارگر روز افتخار ، عزت و سربلندی زحمت کشانی است که با وجدان کاری و اعتقاد محکم چرخ تولید را در میهن اسلامی به گردش در آورده و اقتصاد کشور را به سوی خودکفایی و شکوفایی رهنمون می سازند . کارگران سراسر دنیا برای ثبت روز جهانی کارگر در جهان زحمات زیادی را متحمل شده اند و از همین رو مراسم و آیین های این ایام می بایست در خو ر شان و شایسته این قشر زحمتکش و فداکار تدوین و اجرا گردد .
مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان قزوین در ادامه افزود : در دوران هشت سال دفاع مقدس کارگران از هیچ کوششی فروگذار نکردند وبا از خود گذشتگی و ایثار جان و مال خود در راه پیروزی میهن اسلامی تلاش نمودند . امروز نیز کارگران عزیز میهن اسلامی این اسوه های صبر ، مقاومت و ازخودگذشتگی را الگوی خود قرار داده و با همت والا و تلاش مستمر و خالصانه خود الگویی بی نظیر در جامعه ارائه و با بهره گیری از خلاقیت و نوآوری موجبات استقلال اقتصادی کشور را فراهم نموده اند .
دکتر بابایی با اشاره به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری گفت:می بایست حمایت از کالای ایرانی در عمل نشان داده شود و ترغیب و تشویق ایرانی فقط در خرید کالا خلاصه نشود باید آنقدر سطح کیفیت کالای ایرانی بالا و مطابق با استانداردهای جهانی باشد که مردمان سایر کشور هانیز به خرید اجناس ایرانی ترغیب شوند.
دکتر بابایی در ادامه به سیاست ها و برنامه های وزارت متبوع در برگزاری باشکوه هفته کارگر در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای داخلی نام گذاری شده است اشاره و نکاتی را در همین رابطه بیان نمود و در پایان حاضران به ابراز نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که پس از بحث و تبادل نظر مواردی در خصوص چگونگی تدوین و اجرای برنامه های ویژه این ایام به تصویب رسید.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار