خبرهای داغ:
در سفر سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه استان سمنان به منطقه محروم بیارجمند مشکلات این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۶۹۹۷
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه استان سمنان با امام جمعه بیارجمند دیدار و از مناطق محروم بیارجمند و روستاهای منطقه خارتوران دیدن کرد.

در این سرکشی مسائل و مشکلات منطقه بررسی و بیان شد و در مورد نیاز به همیاری سپاه در این منطقه در خصوص رفع مشکل کم آبی بحث و تبادل نظر شد.

همچنین از استخر ذخیره آب بیارجمند که بعد از پنج سال توسط بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی دوباره آغاز به ساخت  شده است، دیدن کردند.

گفتنی است؛ 75 درصد از عملیات ساخت استخر ذخیره آب بیارجمند انجام شده است و مدتی است که بخاطر دو عامل اعتبارات و برق مجموعه کند پیش میرود که در این مورد سردار حسن زاده گفت: جلسه ای با حضور فرمانداری و جهاد و اداره برق وبسیج سازندگی سپاه در شرف انجام است.

در این سرکشی ها به همراه سردار حسن زاده ، آقایان جبار دوست محمدی مسئول بسیج سازندگی سپاه استان سمنان و ابراهیم سمندی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان حضور داشتند و از روستاهای محروم منطقه خارتوران و روستاهای احمد آباد و زمان آباد  سرکشی کردند.

بر اساس این گزارش؛ در این سفر از روند انجام پروژه های سازندگی و قرارگاه پیشرفت از جمله ساخت مساجد، قنات، لایروبی قنوات، آبرسانی، توزیع علوفه و ... بازدید به عمل آمد و با همه امامان جماعات و معلمان و مسئولان کارگروه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی دیدار و گفت و گو به عمل آمد و جلساتی در همین راستا برگزار شد.

در این بین سردار و تیم همراه به سرکشی از خانواده روستائیان رفتند و روند بازسازی قمت هایی از جاده که توسط سیل تخریب شده بود و همچنین شرکت در نماز جماعت روستاها و حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات آنان پرداخته شد و از پایگاه های مقاومت منطقه با حضور مسئول حوزه مقاومت بیارجمند برادر حسن کریمی دیدار و با بسیجیان نیز جلساتی برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها