رئیس هیات ورزش روستایی و بومی استان مرکزی مطرح کرد

افزایش خانه‌های ورزش روستایی استان به 110 مورد

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی از افتتاح ۷۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان مرکزی خبر داد و گفت: با اضافه شدن این تعداد، آمار خانه های ورزش روستایی استان مرکزی به ۱۱۰ مورد افزایش می یابد.
کد خبر: ۹۰۰۷۰۵۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی عشوری رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی گفت: طی ایام دهه فجر سال گذشته ۴۰ خانه ورزش در روستاهای استان مرکزی به بهره برداری رسید و هم اکنون مورد استفاده جوانان این روستاها قرار دارد.

وی افزود: طی اردیبهشت ماه سال جاری نیز ۷۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان مرکزی به بهره برداری می رسد.

عشوری بیان کرد: با اضافه شدن این تعداد، آمار خانه های ورزش روستایی استان مرکزی به ۱۱۰ مورد افزایش می یابد و در راستای تداوم این اقدام، افزایش خانه های ورزش روستایی را در استان مدنظر داریم.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی اظهار کرد: اماکن بلااستفاده در روستاها پس از شناسایی توسط دهیاران و تکمیل آنها از نظر ساختمان و زیرساخت های لازم، برای تکمیل تجهیزات ورزشی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار داده می شود.

وی تصریح کرد: هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی نیز تجهیزات ورزشی این اماکن را شامل میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، میز شطرنج و... آماده و شرایط را برای استفاده علاقمندان مهیا می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات