مراسم قرعه‌کشی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با مبعث پیامبر اعظم(ص) ۳۰ نفر از برگزیدگان و برندگان کمک هزینه عتبات عالیات معرفی شدند.
کد خبر: ۹۰۰۷۰۸۲
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اسفند ماه سال گذشته برای نخستین‌بار با مشارکت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد.

در این رقابت‌ها بیش از ۲۴۰ هزار نفر در بیش از ۲۴ رشته ودر بخش‌های کتبی, الکترونیکی و مفاهیم قرآن نام نویسی و در بیش از ۴۰۰ شهرستان واستان رقابت کردند.

آزمون بخش کتبی ۱۰ اسفندماه با حضور ۱۷۰ هزار نفر برگزار شد و برگزیدگان رشته حفظ در آزمون بخش شفاهی نیز شرکت کردند. همچنین آزمون الکترونیکی با مشارکت پنج هزار نفر ۱۲ اسفندماه برپا شد.

در این آزمون‌ها به برگزیدگان تمامی بخش و رشته‌ها به قیدقرعه جوایزی اعطا می‌شود. مراسم قرعه‌کشی برگزیدگان آزمون حفظ و مفاهیم قرآن روز ۲۵ فروردین‌ماه همزمان با مبعث پیامبر اعظم(ص) برگزار که این مراسم ساعت ۱۷.۳۰ در شبکه قرآن و معارف سیما صورت گرفت و به صورت مستقیم از این شبکه تلویزیونی پخش شد. در این قرعه کشی .

به سه هزار نفر از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن جوایزی به قید قرعه همچون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات،مشهد مقدس و کارت هدیه همزمان با سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اعطا خواهد شد .قرعه کشی سایر برگزیدگان طی هفته جاری به صورت رایانه ای وبا حضور ناظران برگزار و اسامی از طریق سایت آزمون اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات