خبرهای داغ:
فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت: با توجه به این که جاده های استان لغزنده و شرایط جوی نامساعد است رانندگان هنگام رانندگی با احتیاط بیشتری حرکت کنند و ضمن رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی از سفرهای غیر ضروری خصوصا در شب پرهیز کنند .
کد خبر: ۹۰۰۷۰۸۴
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ حسین رضایی اظهار داشت: ریزش باران در برخی از محورهای برون شهری استان از صبح امروز آغاز شده است و هم اکنون شاهد ریزش نزولات آسمانی در محورهای درمیان،سربیشه ،دیهوک ، بشرویه و نهبندان هستیم.

 وی با اشاره به لغزندگی معابر و جاده ها هنگام ریزش باران به رانندگان توصیه کرد : هنگام تردد در محورهای برون شهری قبل از حرکت از سالم بودن لاستیک های خودرو و برف پاک کن ها حاصل نمایند .

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی تاکید کرد : با توجه به این که جاده های استان لغزنده و شرایط جوی نامساعد است رانندگان هنگام رانندگی با احتیاط بیشتری حرکت کنند و ضمن رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی از سفرهای غیر ضروری خصوصا در شب پرهیز کنند .

رضایی تصریح کرد :با توجه به اینکه در محورهای استان سیل از روی آب نماهای سطح جاده عبور می کند ؛رانندگان هنگام مواجه با سیل توقف کامل کنند و پس از حصول اطمینان از ایمن بودن مسیر عبور کنند و در صورت امداد خواهی با تلفن 110 تماس حاصل فرمایند .

وی افزود : رانندگان به محض برخورد با توده های گرد و خاک و باران از سرعت خود کاسته و با سرعت ایمن تردد کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها