خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

حوزه نمایندگی کمک می کند تا شعار سال به عمل تبدیل گردد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: ما به عنوان نمایندگان ولی فقیه باید دست از شعار برداریم و در صحنه عمل کار کنیم تا شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است تحقق پیدا کند.
کد خبر: ۹۰۰۷۱۵۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز مراسم معارفه حجت الاسلام محمد زکایی به عنوان رابط نمایندگی ولی فقیه در قشر بسیج مساجد و محلات با حضور حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در سالن جلسات کانون مساجد برگزار شد.
حجت الاسلام معبودی در این مراسم گفت: انسان برای رسیدن به هدف و مقصد اصلی خود مشکلاتی را دارد که اولین مشکل در این راه ناسپاسی انسان از نعمت هایی است که در اختیار دارد، که یکی از این نعمت هایی که امروز در اختیار ما قرار داده شده است انقلاب اسلامی است که باید شکر گزار آن باشیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از موانع دیگر در رسیدن به مقصد اصلی غفلت از آخرت می باشد افزود: عقاید خرافی و عدم ثبات در اعتقادات از دیگر موانعی است که انسان را از منشاء اصلی دور می سازد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) با اشاره به مسائل سیاسی اظهار داشت: بر اساس نگاه کارشناسان، دشمن در چهار حوزه با انقلاب اسلامی مقابله می کند اولین حوزه حذف انقلاب اسلامی از محوریت تحولات منطقه است که همین موشک بازی اخیر در سوریه نیز به همین منظور صورت گرفت که به نتیجه دلخواه نرسید و برعکس موقعیت جمهوری اسلامی بالاتر رفت.
این مسوول تبیین کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو در بین مردم شناخته می شود به همین منظور دومین حوزه ای که دشمن به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخته است سلب الگو سازی از جمهوری اسلامی ایران است و هدف از تشکیل گروهای تروریستی نیز مقابله با الگو سازی ایران است.
حجت الاسلام معبودی با بیان دشمن در صدد است تا ایران را از نظر اجتماعی و اقتصادی تضعیف کند افزود: تبدیل ایران به یک کشور وابسته سیاسی و اقتصادی از اهداف دیگر دشمن است و به همین دلیل رهبر انقلاب اسلامی بیش از 10 سال است که شعار سال را اقتصادی مطرح میکند زیرا یکی از مولفه های اصلی در هر جامعه ای اقتصاد می باشد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) با بیان اینکه یکی از رسالت های ما این است که این روحیه خود باختگی را تبدیل به روحیه خود باوری کنیم گفت: ما به عنوان نمایندگان ولی فقیه باید دست از شعار برداریم و در صحنه عمل کار کنیم تا شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است تحقق پیدا کند.
این مسوول اظهار داشت: انتظار ما این است که آقای زکایی در مسائل اخلاقی، اعتقادی و نظارتی یک تحولی در بسیج محلات و مساجد بدهد.
وی در پایان تاکید کرد: نمایندگی در همه حوزه ها کمک کار فرماندهی است و اعتقاد داریم نمایندگی ستون فقرات سپاه است و نمایندگی باید کمک کند تا ستون فقرات به سرعت و به درستی کار کند.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها