مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع):
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در تجمع بزرگ طلاب و دانشجویان بوشهری در محکومیت جنایت اخیر آمریکا و همدستانش در حمله به سوریه گفت: امروز مقاومت نسخه شفابخش جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۰۰۷۱۶۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در این تجمع که در حیاط مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بندر بوشهر و با حضور آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد اظهار کرد: برگزاری این تجمع که در یک محل علمی و انقلابی صورت گرفته است سه دلیل دارد که اولین دلیل آن جواب گویی و لببک به استغاثه مظلومینی است که صدای استغاثه آن‌ها بلند است.
وی افزود: امروز صدای مظلومیت در گوشه گوشه جهان اسلام بلند است و مظلومین و جوانانی از جمله در سوریه، یمن و فلسطین به خاک و خون کشیده شده و به شهادت می‌رسند، اما جهان استکبار که پسوند تمدن را به خودش چسبانده است صدای مظلومیت آن‌ها را نمی‌شنود.
امام جمعه موقت بندر بوشهر تاکید کرد: جهان امروز جهان کر و کوری است که حق را نمی‌بیند و مظلومیت‌ها را مشاهده نمی‌کند لذا ضرورت دارد کسانی که به یاد مظلومین هستند در این میدان حضور داشته و به ندای کمک خواهی برادران دینی خود پاسخ دهند.
این استاد حوزه علمیه افشاگری چهره زشت استکبار را دومین علت ضرورت این تجمع عنوان و تصریح کرد: امروز مشاهده می‌کنیم استکبار با گروهی همراه خودش مظلومین را به خاک و خون می‌کشد، اما کشور‌هایی مانند کشور‌های اروپایی که ادعای روشنفکری می‌کنند به همراهی با آمریکا پرداخته و به این کار خود افتخار می‌کنند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان خاطرنشان کرد: اگر روزی قرار بود چهره استکبار را با تعریف خاطراتی از یک واقعه تاریخی به فرزندانمان معرفی کنیم و انقلاب اسلامی و مظلومیت خود را در جنگ تحمیلی با این شیوه به جوانانمان منتقل کنیم امروز استکبار جهانی چهره زشت خود را با ارتکاب این جنایت به خوبی به همه نشان داد.
حجت الاسلام دشتی افزود: امروز جوانان ما هویت آمریکا، فرانسه و انگلیس را می‌بینند و لازم است که همه از این پدیده‌ها و حوادث عبرت بگیریم، اما متأسفانه هنوز کسانی وجود دارند که فکر می‌کنند می‌توان با استکبار حرف زد و با او مذاکره کرد.
وی در ادامه تاکید بر مقاومت در برابر استکبار را سومین علت این تجمع عنوان و اذعان کرد: انسان‌های زیادی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردانگی کردند، محرومیت و مظلومیت کشیدند و ما هنوز شاهد تشییع پیکر شهدایمان هستیم، اما با تمام این مسائل همچنان در کنار مولایمان ایستاده و پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره‌های خون خود به مقاومت در این راه ادامه دهیم.
امام جمعه موقت بوشهر اظهار کرد: ما هیچ گاه دست از مبارزه با استکبار و مرگ بر آمریکا برنداشته و به هیچ وجه اعتقاد نداریم در ادامه راه این نظام آن چیزی که از آن به عنوان مذاکره یاد می‌شود بتواند نسخه شفابخشی برای مردم مظلوم جهان در برابر استکبار باشد.
انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها